bij mij ook ongie zo raar want ik voelde me echt anders en die pijn in de borsten heb ik 1 keer eerder gehad en toen was ik zwanger. Ondanks dat het mn 1e ronde is baal ik ontzettend en ben echt heeeel erg teleurgesteld. Ergens dacht ik echt dat het raak was..
@ curly...VAN HARTE GEFELICITEERD.... @ mosie...wat balen meid... ik heb vanmorgen getetst...nog steeds negatief maar ook nog niet ongesteld....mn zus testte ook pas 3 dagen na NOD positief....ik hoop dat dat ook bij mij zo is
@curly gefeliciteerd ! @mosie, balen joh, ik wens je alvast veel succes in de vollgende ronde ! Hiier nog steeds geen bloed te zien, heb alleen al sinds de innestelinsdag wat bruinverlies. Vandaag of morgenochtend een testje, krijg al helemaal de kriebels
ik heb vanmorgen getetst...nog steeds negatief maar ook nog niet ongesteld....mn zus testte ook pas 3 dagen na NOD positief....ik hoop dat dat ook bij mij zo is
hoi sanne nou hier hetzelfde had voor het eerst zoiets van ja het is raak en dus al vroeg testen helaas kreeg ik ook nog eens een valse posi test en vanmorgen ook rose bij afvegen helaas op naar de volgende ronde s6
@ all die ongi zijn geworden. Leef met jullie mee. Hopelijk is het volgende ronde raak ik heb steeds raar gevoel rechts onderin mijn buik. Alsof het daar aan t trillen is. Heel vreemd. Verder nog steeds geen ongi tekenen terwijl ik normaal al een week van tevoren een opgezette buik heb. Nog 3 daagjes wachten voor ik ga testen.
gefeliciteerd curly, heb jij al symptomen? IK ben 3dagen overtijd, dacht gisteren in word ongi, rugpijn en krampn. Vandaag nergens meer last van alleen pijn in borsten. Durf niet te geloven dat het mss raak kan zijn.
@ Alle meiden die ongi zijn geworden.. BALEN! Hoop dat de volgende ronde raak is! @ Alle meiden die zwanger zijn, GEFELICITEERD! Geniet er maar lekker van! @ Charmedknorrie, dat trillende gevoel in je buik had ik een paar dagen geleden ook ineens! Net of er een spiertje heel erg aan het trillen is.. Heb ik ook wel eens gehad in m'n ooglid, maar echt nog nooit in m'n buik! Voelde erg weird! Ik ben inmiddels 20 dagen overtijd... NOT CHILL... Doe niks als naar de wc rennen, heb krampjes in m'n onderbuik en achter m'n schaambeen, de verschrikkelijk pijnlijke tepels worden gelukkig iets minder, ook af en toe vervelende krampjes in m'n onderrug, en met enige regelmaat misselijke vlagen, en de afgelopen dagen wel eens last van zuur.. Hmmz.. Volgens mij zijn m'n über vage streepjes toch echt een roze olifant, of ik moet m'n ogen laten nakijken.. Zondag maar es een digitale CB met indicator doen, en als die aangeeft dat ik niet zwanger ben ga ik maandag de HA bellen.. dan ben ik 24 dagen overtijd.. En wil ik toch echt wel es een keer weten waar m'n bloedbad blijft! Meiden, veel succes! Liefs!
Saz667 hej meis ik heb gehoord dat sommige nou eenmaal niet dik positief testen! ik test met de streepjes testen wel positief maar met de digi niet! ik wacht nu tot aan de 14de want dna zou ik als ik me cyclus door tel ongi moeten worden. dus we zien wel wta het dna brengt!
@SAZ667 Ben blij dat ik niet de enige ben die zo'n raar trillend gevoel heeft. inderdaad net zoals je ooglid kan trillen. Schijnen dan vermoeide spieren te zijn heb ik weleens gehoord...maar waar zijn de spieren onder in mijn buik dan vermoeid van? Vervelend zeg dat je geen duidelijkheid van je testen krijgt. Ik zal voor je duimen dat de digitale meer verteld. Succes anders bij de HA. Wij gaan morgenavond waarschijnlijk testen.......als ik durf tenminste hahahahahha
voor iedereen die zwanger is deze maand GEFELICITEERD! voor degene die ongi zijn geworden BALEN! op naar de volgende ronde.. ik zit hier nog in twijfel.. ga morgenochtend testen.. hou me nog een dagje in.. ben al 2 dagen mega misselijk! ook al denk ik er niet aan.. mijn (.)(.) doen pijn.. en heb pijn onder in mijn buik.. nou ben benieuwd!