Jaa ben zwanger/nee word ongesteld. Die twijfels!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mosie, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@ Nieuwtje, bedankt meid! Ik hoop voor jouw ook snel zo'n banner.

Saz, heb zojuist de nieuwe cb digitaal gedaan met indicator. HIj geeft aan dat ik nu tussen de 4 en 5 weken zwanger ben. JIPPIEEEE!
    Heb jij nog getest?

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @luna Gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van!

Heb vandaag test gedaan maar helaas negatief. Nog geen ongi klachten dus dat geeft nog een beetje moed. Al ben ik dat voor deze maand eigenlijk alweer best wel kwijt......Dus gaan we er maar weer een maandje tegenaan he!

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Luna, nee, ik heb nog niet weer getest, doe morgen ook de CB met indicator, hoop dat ie bij mij zo'n beetje hetzelfde aan gaat geven! :D
    M'n temp is wel lekker hoog vandaag, maar denk dat dat te maken heeft met een plotselinge hevige verkoudheid ;)

Ik laat je morgen weten wat er uit is gekomen!

4. liano

liano Actief lid

8 jan 2009
    120
    0
    0
    GEFELICTEERD!

5. liano

liano Actief lid

8 jan 2009
    120
    0
    0
    hey meiden,
    heb getest met predictor test.. was helaas nega\
    maar ook nog geen ongi verschijnselen, dus we wachten rustig af...

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi Liano,

wat een spannende dagen hé!

Succes meid, toy toy toy.

Rest, bedankt voor de felicitaties!

Liefs Luna1

7. liano

liano Actief lid

8 jan 2009
    120
    0
    0
    dank je luna!
    heb een nieuw onderwerp aangemaakt op forum.
    '2 dagen over tijd, verlies slijm.. '
    had jij heir ook last van?

8. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    luna1 van harte gefeliciteerd meid super nieuws :D heb je al wat klachtjes of niet?

hier nog steeds niks alleen veel dik wit slijmverlies bah bah ene moment denk ik ja we zijn zwanger 6 dagen overtijd en andere moment nee anders had ik al een posi test moeten hebben erg verwarrend:S

alle meiden die ook zo in twijfels zitten heel veel succes ik weet wat het is.....

meiden die zwanger zijn super nieuws gefeliciteerd:D

9. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Luna, heel erg gefeliciteerd! Super hoor...
    ...hier helaas niet meer nodig om te testen :(
    Volgende ronde hopelijk beter!

Jij lekker van genieten hoor!

10. blosh27

blosh27 Lid

6 aug 2008
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi Lisje,
    Ik zag in deze forum ineens je bericht ertussen staan. Vervelend dat je toch ongesteld bent geworden. Ik had nog voor je geduimd. Wie weet de volgende ronde. Niet je hoop verliezen hoor! Liefs

11. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi blosh ja nog bedankt he ;) ja wie weet ik hoop het jij ook veel s6 he :D liefs lisje

12. nieuwtje

nieuwtje Lid

28 jan 2009
    65
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb vanochtend weer een test gedaan, maar weer negatief. Ik dacht zelf wel een licht streepje te zien, maar ik heb het idee dat het tussen mn oren zit... Sinds vandaag last van mn bovenrug...

13. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier net die CB met indicator gedaan, en hij geeft dus (painfully clear) aan dat ik niet zwanger ben... Dus dat wordt morgen de HA bellen...

14. blosh27

blosh27 Lid

6 aug 2008
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Wat balen zeg, vooral als je al 16 dagen over tijd bent. Frustrerend he. Ik had dat vorige maand ook, ik was toen 5 dagen overtijd en was helemaal blij, maar helaas het kwam gewoon later. Toch hoor ik ook wel verhalen van mensen waar de test nog ff negatief blijft. Ik wil je niet blijmaken, maar wie weet. Hoop doet leven.
    Zelf realiseerde ik me gister dat ik veel te vaak negatief denk, 'het zal wel niet'. Het lijkt soms alsof ik mezelf al voorbereid op het feit dat ik nooit zwanger zou raken. Mijn man zegt dat ik mezelf dan verdriet doe terwijl dat niet nodig is. Heeft hij helemaal gelijk in. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat je jezelf probeert voor te bereiden op pijn (die je misschien nooit gaat krijgen) Wat ik tegen iedereen zeg geldt ook voor mezlef (is vaak projectie he) 'Houd hoop, blijf positief en stel het jezelf zo mooi mogelijk voor'. Want wat je aandacht geeft groeit! Succes met afwachten. Liefs

15. nieuwtje

nieuwtje Lid

28 jan 2009
    65
    0
    0
    Blosh27: bedankt voor je lieve bericht. Ik zal positief proberen te blijven, maar ik word er zo onzeker en zenuwachtig van...

16. blosh27

blosh27 Lid

6 aug 2008
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Dat snap ik. Hoe lang ben je al bezig? Zo te lezen wordt jou cyclus ook steeds langer. Dat is wel vreemd. Als je al een aantal maanden bezig bent kan je ook naar de huisarts gaan. Misschien kan die een paar testen doen, waardoor je minder onzeker wordt. Maar toch zit het vaak in je hoofd. En vooral het geduld hebben is zo lastig. Ik ben zelf ook zo controle-freak. Ik dacht echt dat ik er al veel in geleerd had, maar met het zwanger worden wordt ik toch weer op mijn zwakte gewezen. Ik ben ook sinds ik zwanger wil worden aan yoga gaan doen. Ik word er zo rustig van. Misschien ook iets voor jou. Liefs

17. nieuwtje

nieuwtje Lid

28 jan 2009
    65
    0
    0
    Hoi Blosh27

Ik ben nu een half jaar gestopt met de pil. Het duurde de eerste keer 6 weken voordat ik ongesteld werd. Daarna had ik iedere keer een cyclus van 29 dagen. Ik begrijp daarom niet waarom de ongesteldheid weg blijft. Ik ben vorige week al naar de huisarts geweest, maar die kon er verder ook nog niet veel van zeggen. Hij heeft wel een echo gemaakt, maar kon nog niks zien. Hij zei dat ik een dikke laag baarmoederslijmvlies had. Over twee weken moet ik terugkomen als ik nog niet ongi ben geworden. Dus je wordt van yoga erg rustig... misschien wel een tip voor mij, want ik wordt zo een moeilijk mens door al die zenuwen ;)Hoe lang ben jij al bezig?

Liefs

18. blosh27

blosh27 Lid

6 aug 2008
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Wij zitten nu in de 6e ronde en hebben al een paar dingen uit laten sluiten (ja, ben net zo'n onzekere tut). Mijn zus heeft endometriose en dit maakte me erg bang dat ik dat ook heb. Maar gelukkig bleek bij mij alles goed. Geen endometriose, geen PCO, prima eierstokken en baarmoeder en goede zwemmers in het zaad. Dus het zou gewoon moeten lukken. Maar toch kan ik onzeker blijven over bijvoorbeeld een chlamidia die ik ooit gehad heb. Je kan jezelf dan zo gek maken he.
    Maar yoga was echt een uitkomst voor mij. Verstand op nul en alleen maar bezig zijn met je lijf. Ik ben echt een denker, dus yoga is dan echt ontspanning. Kijk maar eens op yogatv.nl Als je een laptop hebt kan je de oefeningen makkelijk na doen. je kan natuurlijk ook bij een club. Liefs

19. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Vanochtend ook een test gedaan maar helaas niet zwanger..
    Weet ook mijn cyclus nog niet helemaal omdat ik net gestopt ben met de pil. Dus wie weet te vroeg getest..
    Wilde graag vandaag testen omdat m'n vriend jarig is; zou een leuk cadeau zijn geweest hihi!
    Pff wat een gedoe allemaal zeg dat zwanger worden hahaha en ik zit dan pas in ronde 1..

Veel succes ieder1 en die zwanger zijn; GEFELICITEERD!

20. Kegi

Kegi Actief lid

23 nov 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    Hier zijn gisteren :evil: gearriveerd. (3 dagen te laat)

Deel Deze Pagina