Blosh27: Ik ga zeker wat met dat yogatv.nl doen! Ik ben ook zo een denker! Ik kom nu net van de toilet af en had bloedverlies, ongi is dus gekomen! Aan de ene kant een opluchting, maar aan de andere kant baal ik er van, want mn vriend is vanaf volgende week weer gaan varen en maar heeeeel weinig thuis. In mijn vruchtbare periode is hij deze keer niet thuis als ik uitga van mijn normale cyclus...
Hey nieuwtje, dan kan ik je de hand geven, want bij mij is het toch ook doorgebroken vandaag. Die steken waren toch een aankondiging ipv een samentrekkende baarmoeder. je kan jezelf zoveel wijsmaken. Balen he. Maar ja, we gaan gewoon verder, nieuwe ronden nieuwe kansen. Al wordt dat bij jou inderdaad wel lastig. gelukkig kan zaad soms wel meer dan 5 dagen leven, misschien hebben jullie daar wat aan....veel sterkte met geduld hebben deze maand weer. Wie weet treffen we elkaar weer. Liefs
Nieuwtje: Wel grappig dat we nu een gelijke cyclus hebben. Ik heb alleen een wat langer cyclus volgens mij. (behalve deze maand dan voor jou). Soms lijkt er geen peil op te trekken, he. Gek dat je lijf ook zo moet wennen na de pil. Ik ben zelf tien jaar aan de pil geweest. Nou succes met alles. liefs 30-31-32-33-38-33
Blosh27: Nou rot voor je, maar wel grappig dat we nu samenop gaan ej! Kunnen we een beetje elkaars steun zijn ! Veel suc6 deze maand ennuh zet hem op Ik hoop dat we elkaar tegelijk kunnen feliciteren. Liefs
Hey meiden Nou hier nog geen duivels te bekennen hoor. Ben wel zwaar emotioneel er hoeft maar iets te gebeuren en dan lopen de tranen weer over mijn wangen. Maar hadden gister getest kwam niks uit dus nog ff afwachten anders dinsdag of woensdag weer testen denk ik. Wordt er af en toe wel moe van hoor al die onzekerheid elke maand weer. Heel soms denk ik geef me mijn zekerheid (pil) terug zodat ik weet waar ik aan toe ben, maar tja...kinderwens is toch wel enorm groot dus dan maar onzekerheid.
Nog geen reacties op gehad dus herhaal 'm even haha en heb gelijk een vraag erbij.. Kan het toch nog zo zijn dat ik misschien zwanger ben ook al geeft hij negatief aan. Ik weet dus mijn cyclus niet dus kan het dan toch nog zijn als ik over een paar dagen weer test haha! Heb echt van die zwangerschapskwaaltjes al; ontzettend gevoelige tepels, misselijk bij sommige geuren, duizelig, moe, en buik rommelen.. Of kan dat ook komen als je gestopt bent met de pil? Alvast bedankt voor het reageren ..
Kan idd te maken hebben dat je gestopt bent met de pil. Ik had dat ook in de eerste maand na het stoppen. Je kan natuurlijk ook zwanger zijn, maar mss is je cyclus wat langer en heb je te vroeg getest. Kan zijn dat je te weinig HCG hebt aangemaakt. Je kan dan beter over een paar dagen testen, mocht je nog niet ongy zijn.
Sjonge Saz...ik baal met je mee Veel succes bij de huisarts, hoop dat je snel terecht kan en dat ze niet net 'toevallig' op vakantie zijn (zoals te vaak het geval is). Ik hoop echt dat je niks mankeert en dat je lijf nu alleen maar een grapje uithaalt ofzo hmz... :-k Succes!
Pfffffff ik heb nu ronde 3 ronde 1 is een mk geweest maar ik heb nu steeds weer het idee dat het is gelukt maar nee weer niet word er gek van en dan zit in nog maar in ronde 3pfffff
Wij zijn nu net 2 maanden bezig! maar mijn gevoel zegt ook niet zwanger maar de kwaaltjes zou je denken van jaa die is gewoon zwanger
nou meiden hier is ook nog steeds niks te bekennen gisteren voor het eerst overgeven s ochtends na me broodje en koffie bleagh en steeds maagzuur niet lekker. gisteravond flinke seks gehad misschien dat dat het opwekt (normaal gesproken als ik seks heb net voor nod dan breekt het door) maar nou de hele week gewoon doorgeklust maar nee hoor niks meer als afwachten kan helaas niet.... meiden die ongi zijn geworden balen zeg heel veel succes volgende ronde. meiden die zwanger zijn van harte gefeliciteerd en de meiden die overtijd zijn ook heel veel succes hopen op positieve testen
@ Heitje, nee, m'n HA is niet op vakantie gelukkig! Had vanmorgen gebeld, zei de assistente dat ze deze week alleen dringende gevallen doen, en daar viel ik niet onder... Hmpf! Maar moest tussen 1 en half 2 ff weer bellen, dan kon ik het bespreken met de HA zelf, en die heeft me dus een afspraak gegeven voor morgen! Moet er om half 2 zijn, en moet een potje pies meenemen Wéér een testje doen... Waarvan ik nu al weet dat ie toch nega blijft... Maargoed, ik kan morgen iig er naartoe, en misschien dat ik dan wel een bloedtest ofzo kan krijgen om te kijken of alles wel goed zit (ook gezien voorgeschiedenis).. Ik hou je op de hoogte! Liefs!
@saz, is fijn dat je er morgen heen kunt gaan! hopelijk positieve test! ben nu 3 dagne over tijd.. word nu al gek laat staan als je 24 dagen over tijd bent! sterkte meid!
hey meiden hier nog steeds niets ga morgenochtend weer testen. zoooo spannend.....duimen jullie met me mee... liefs
ja ik snap wat je bedoeld. maar ik denk zelf ( eerlijk gezegd) als je er te veel mee bezig bent'' ga je ook dingen voelen die je misschien normaal gesproken OOk voelt maar nu het wil voelen omdat het ook de symptomen van zwanger zijn kunnen zijn.. Dat is gewoon vervelend dat het bijna dezelfde symptomen zijn als ongesteld worden.. Maar luister met een test kan je het uitsluiten! en heb je dus meer zekerheid.. X
En ben je alweer thuis? (duh als je dit leest spreekt dat voor zich...) Hoe ging het bij de HA? Was de test echt weer negatief? Dan hoop ik dat ze je een bloedtest kunnen aanbieden. Lees hier dat ze dat niet snel doen omdat het veel geld kost ofzo? Hoop dat er voor jou reden genoeg is om het wel te doen dan! Dan ben je tenminste wat uit die onzekerheid! Ik zou er echt gek van worden hoor ](*,) ! Meiden: Charmedknorrie, Joyce, Imm, nieuwtje en Eliesah (zo wat een lijst)... hebben jullie al meer duidelijkheid? Ik vind het niks aan die weken voor mn ei, verveel me dood....Dacht dat het een eitje zou worden dat niks doen maar niet dus... Die laatste weken heb je tenminste nog een beetje spanning haha...maar nee dat is ook niet goed want dan wordt het weer té spannend! Pff haha vrouwen....