Jaa ben zwanger/nee word ongesteld. Die twijfels!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mosie, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoihoi
    nou wij gaan waarschijndelijk ook voor de 3de waneer weet ik niet precies maar zal niet zo lang meer duren ik dacht vorige mnd al dat ik mischien zwanger was en van af die tijd is het weer gaan kriebelen om toch een 3de te gaan nemen dus wie weet is het deze mnd al wel
    gr patricia

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hoi Hoi

Vanochtend test gedaan maar negatief en in de loop van de dag brak de ongi idd door.....grrrr.....en het doet echt giga veel pijn. Dat vind ik altijd zo oneerlijk alsof je lichaam je nog even extra straft omdat je nog niet zwanger bent....Volgende maand beter...

@Saz en ben je wat meer te weten gekomen vandaag?

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Balen Charmedknorrie!
    Meld je ff aan bij NOD maart! Daar zitten we gezellig te beppen :) en fleur je hopelijk weer wat op...

4. liano

liano Actief lid

8 jan 2009
    120
    0
    0
    balen charmedknorrie! volgende ronde beter, zal voor je duimen!

5. blosh27

blosh27 Lid

6 aug 2008
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi,

Heel eerlijk gezegd denk ik dat het ook met ontpillen te maken heeft. Ik herken mezelf erin, omdat ik dat ook had de eerste maand nadat ik gestopt was. En de maanden erna. Ik ben nu 6 maanden gestopt en iedere keer weer is mijn cyclus anders en heb ik weer andere kwaaltjes. Je lijf kan je zo voor de gek houden. Ik wil je hoop niet ontnemen, en wie weet is het toch gewoon meteen raak bij je. maar soms is het realistischer om te denken dat het ontpillen is. Veel succes, ik hoop natuurlijk voor je dat ik het fout heb. Liefs

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee dames!
    ook ik heb nu super erge twijfels ben paar dagen overtijd en nog niet ongi.. en negatieve testen. heb nu bruin slijmverlies maar niet bij het afvegen ( sorry) dus heb nu ook twijfels dat het om het ontpillen zou gaan... heb jan. mn laatste pil gepakt. maar goed dan is het nog verschrikkelijk teleurstellend! ik hoopte er zo graag op.

liefs,

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hey meiden!

Sorry dat het een paar dagen duurt voor ik reageer ;)

Nou, de test bij de HA was (hoe kan het ook anders) negatief.... Maar hier was ik al volledig vanuit gegaan, want anders had ik zelf ook al wel een posi test gehad!
    Verder heeft ze een inwendig onderzoekje gedaan (daar schrok ik wel ff van, was er niet vanuit gegaan dat ik letterlijk met de billen bloot zou moeten :p) en gevoeld of mijn baarmoeder een normale grootte had of een zwangerschap vertoonde... Niet dus!
    Verder kreeg ik te horen dat het wel vaker voorkomt dat je ongi weg blijft, door stress (wat ik niet heb voor zover ik weet, al weken geen migraine gehad namelijk), grote gewichtsveranderingen (ook niet) en nog wat andere factoren.. En als ik niet ongi word moet ik elke 2 weken even een testje doen, want je kunt dus wel een eisprong hebben, ook al word je niet ongi.

Ze maakte ook een opmerking dat als ik er echt haast mee heb ik naar de gyn zou kunnen, maar vond ze een beetje onzinnig geloof ik omdat het normaal is dat je na een jaar gaat, en omdat ik nog jong ben. Maar als ik over een week of 4-6 nog niet ongi ben, ga ik weer naar de HA.. en dan wel door naar de gyn :)
    En ik moet een andere HA opzoeken, omdat ik verhuisd ben, 11km, en ik blijkbaar buiten de regio val nu.. Maar dat had geen haast, kon ik op m'n dooie gemak wel doen zei ze...

Duss.. dat wordt nog ff een paar weekjes afwachten.. M'n temp was wel iets gedaald en FF zag een ei vorige week (sowieso gemist, vriend was ziek.. :() dus ik HOOP dat ik volgende week een bloedbad heb!

Zo, dat was mijn ego-verhaaltje.. Bij jullie nog nieuws? ;)

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb er deze ronde een heel goed gevoel over. Vind ik wel eng hoor, want er is natuurlijk een grote kans dat het weer vals alarm is :-s
    Maar goed, hoop doet leven...

9. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Saskia1984, Ik hoop voor je dat het raak is! En ze zeggen hier op het forum altijd, geen bloed geeft moed! (Heb inmiddels zelf moeite dit in gedachten te houden..) Misschien binnenkort ff een testje doen?

@ honeyy, meis, als je net bent gestopt met de pil kan het een tijdje duren voor alles weer normaal is.. Maar ook al zit je in de 1e ronde, dan is het idd ook verschrikkelijk teleurstellend als je ongi wordt, dat is het hoe dan ook, maakt niet uit in welke ronde je zit.. Succes!

@ Blosh27, er staat hier op het forum een topic dat ontpillen niet bestaat ;) Maar idd, de eerste maanden als je bent gestopt met de pil voel je allerlei gekke dingen waardoor je weer hoop krijgt dat het deze maand dan echt...? Maar tis idd belangrijk een beetje met beide voeten op de grond te blijven staan, hoe moeilijk dat ook is..

@ Charmedknorrie, BALEN meis! Kop op en vol goede moed naar de volgende ronde! Ik duim voor je dat het deze ronde raak is!

@ Nedjla, spannend dat jullie binnenkort voor een derde gaan! Veel succes!

@ Heitje, zie m'n verhaaltje hier boven ergens :) Hehe, waarom verveel je je dood? De weken voor je ei kun je hier lekker komen miepen, en de weken ná je ei kun je hier komen miepen én stressen :) Maar idd.. wachten duurt gewoon lang, tè lang.. Of het nou gaat om wachten tot je ongi voorbij is, tot je je ei hebt, tot je kunt testen, of tot je eindelijk weer ongi wordt, het duurt altijd te lang.. En daarvoor hebben we elkaar hier ;)

Ik heb inmiddels helemaal geen kwaaltjes of wat dan ook meer... Maar ben nogsteeds aan het wachten tot ik weer ongi word... En dat duurt maar en dat duurt maar...;)

10. Disneycouture

13 feb 2009
    9
    0
    0
    Ik word echt gek van de spanning.. heb al een lange tijd heel erg last van witte afscheiding, gespannen borsten, hier en daar wat vage steekjes ('voelt' niet hetzelfde als ongesteld worden), ontzettend veel plassen!

En morgen zou ik ongesteld moet worden maar volgens mijn banner kan ik nu al testen? Iniedergeval.. spannend dus!

11. linnie22

linnie22 Lid

30 dec 2008
    14
    0
    0
    hey meiden deze ronde gaan we het met ovu testen proberen en jullie?

groetjes

12. ssilke

ssilke Lid

3 feb 2009
    52
    0
    0
    thorn
    @disneycouture

Ik wil je geen valse hoop geven
    Je klachten komen me bekend voor ik kreeg ineens 1week voor me ongi last van hoofdpijn duizeligheid zeker 20x op un dag naar de wc en veel afscheiding ook steekjes (hier heb ik normaal nooit last van normaal 1 dag voor me ongie krijg ik buikpijn en dat is het) en na 4dagen over tijd te zijnkwam het werd er knettergek van grr...

Hoop als je test dat die positief is.

xxx

13. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Hier nog een!
    Ik weet nog niet of ik zwanger ben. Ik ben 's avonds af en toe misselijk. Maar ik heb nu ook pukkeltjes in mn gezicht die ik altijd krijg als ongi moet worden... Morgen mag ik testen... moet maar afwachten.
    sterkte meiden!

gemma

14. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Gemma, hmm.. spannend! Hoop voor je dat je test morgen posi is!

@ Linnie22, ik gebruik geen ovu testen, met mijn cyclus kost dat handen geld! Maar ik lees er veel positieve verhalen over! Veel succes en klusplezier deze ronde! En ik hoop dat het raak is!

@ Disneycouture, En? Zijn de :evil: langsgekomen of nog niet?

Hmm... Was gister ff voor de gezelligheid met vriendlief mee naar repeteren met de band... Krijgen we daar van de drummer te horen dat z'n vriendin 12 weken zwanger is, terwijl ze in het najaar hebben besloten voor een kleine te gaan! En het was dus echt zo'n beetje direct raak, terwijl wij al een half jaar bezig zijn en het nog niet is gelukt :S De zanger vroeg me ook direct wanneer m'n vriend en ik er aan zouden geloven.. Euh.. Maar gewoon niks gezegd, vraag ontwijken. Dat was wel ff weird!

En verder heeft FF ineens geen ei meer gevonden, dus weer onzekerheid over wanneer ik nu ongi moet worden..

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Whoohoo! Even een kleine update... :)

Ik ben EINDELIJK MAAR TOCH, na 62 dagen, ongi geworden! :D:D:D:D:D

Nooit gedacht dat je zo opgelucht kon zijn als je wordt verrast door een bloedbad in je onderbroek ;)

Eindelijk naar de volgende ronde!

Dikke knuffel!

16. liano

liano Actief lid

8 jan 2009
    120
    0
    0
    @saz. het is niet leuk maar kan me voorstellen dat je blij bent dat je ongi bent geworden, dan heb je duidelijkheid! samen op naar volgende ronde!

17. Disneycouture

13 feb 2009
    9
    0
    0
    @ ssilke

Bedankt voor je reactie! Ik heb deze klachten nu al zo'n twee weken gok ik. Lijkt me trouwens ontzettend rot
    als je 4 dagen over tijd bent en je redelijk wat symptomen hebt en je dan toch ongesteld word! :( Ik hou jullie iniedergeval op de hoogte verder.

@ Saz667

Nog niet ongesteld.. zou het vandaag wel moeten worden, wie weet morgen. Normaal gesproken voel ik dit wel echt aankomen (welbekende buikpijn, rugpijn) maar voel helemaal niets. Soms een enkel steekje hier en daar en mijn borstje.. jeetje, gespannen, soms wat steekjes rond mijn tepels en ze lijken aan mijn bh's te zien wat groter.

Oei.. lijkt me inderdaad best moeilijk als je daar zo mee geconfronteerd word zeg! Ik blijf het apart vinden dat sommige mensen door een one night stand een kindje krijgen en sommige er jaren mee bezig zijn. Zoals bijvoorbeeld dat 13 jarige jongentje die vader geworden is! Bizar!

Ik lees je tweede post net pas! Super meid! ;) Haha klinkt inderdaad gek, maar gefeliciteerd dan maar! Nieuwe ronde, nieuwe kansen ;) Hopelijk gaat het nu snel.

18. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Het was idd leuker geweest als ik zwanger was geweest, maar ben op het moment echt dolblij! Had namelijk al zoveel testen gedaan die allemaal nega waren, dus had al helemaal geen hoop dat het nog raak was.. Maar zat dus eigenlijk al weken te wachten tot ik ongi zou worden, dus vandaar dat ik gewoon echt blij ben :D

Jij kunt morgen gaan testen? Spannend meis, ik hoop dat het raak is!

Knuff

19. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Hoi hoi!

Word echt gek van mezelf, heb dit nog nooit gehad. Zal het wel of zal het niet, die constante twijfel. Bij elke pijntje in je buik schrik ik op en ren naar de wc, maar toch nog niet ongi (gelukkig). Wel getest vandaag omdat ik het gewoon niet mee vol kon houden, maar toch negatief :( ..

Maar goed, nog ff wachten maar....

Lfs

20. Disneycouture

13 feb 2009
    9
    0
    0
    @ Saz667

Ik snap het helemaal! Ben ook blij voor je! Hihi nu kan je er weer helemaal tegen aan ;)

Morgen zal ik even afwachten en dan testen.. misschien even handig om te vermelden:
    Wij zijn niet echt bezig met zwanger worden, opzich mag het nog even wachten.. maar als het komt, komt het. Vind het toch wel erg spannend hoor! Who knows.. ik zal het iniedergeval even laten weten.

@ moon0810

Pff.. vervelend zeg! Je kan ook helaas niets meer doen dan afwachten :( Ik hoop voor je dat het toch raak is. Probeer het anders over een aantal dagen nog eens (wat je ongetwijfeld gaat doen! haha)

Deel Deze Pagina