Sta nog helemaal te trillen hier... Maar ben gewoon in de 1e ronde al zwanger!!! Test is duidelijk, maar heb al zeker 5 dagen buikpijn...dit baart mij zorgen... Het is mijn 1e kindje, is dit normaal?
Gefeliciteerd Kan groeien van je baarmoeder zijn. Lijkt erg op menstruatiepijn. Zo lang je geen helderrood bloed verliest is er niks aan de hand.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had in het begin ook buikpijn, een menstruatie achtige pijn... Zal er wel bij horen dus denk ik
Gefeliciteerd, met je zwangerschap en je banner Buikkrampen kunnen van alles betekenen, goed of slecht, dus daar schiet je niks mee op. In het begin van mijn eerste zwangerschap heb ik gigantische krampen gehad, niet normaal. Maar het is allemaal goed gekomen, het resultaat van die zwangerschap zit nu op school.
Heb ook spastische darm waar ik nu geen medicijnen voor mag nemen...dus zat later vandaag te denken dat dat ook mee kan spelen... Test was donkerder dan gister dus dat is positief
Hoi Stephanie, Gefliciteerd met jullie zwangerschap! Ik had gister een positieve zwangerschapstest in mijn handen en kan het nu nog steeds niet geloven. Dit is ook ons eerste kindje. Heb je verder al last van kwaaltjes? Groetjes Priscilla