Ppffff dat onweer....

Discussion in 'De lounge' started by MamaDenise, Jun 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik heb er echt een hekel aan.
    Dat het onweert is wel fijn omdat de benauwdheid weg is maar ik wordt er zo vreselijk onrustig van.
    Geloof dat het ergste hier al voorbij is....althans,ik hoop het.
    Is het bij jullie ook van dat noodweer?
    Hebben jullie nooit last van onweer?
    Of ben ik de enige die er zo op reageerd :oops: :)

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    pff bij ons is het vreselijk schijt 7 kleuren stront voor onweer brrrrrrr

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

zaterdag was het hier heel erg en nu begind het weer.ik ben er zo bang voor en dan ben je ook nog alleen brrrrr nee bedankt liever niet.ik zit ook al de hele tijd op onweeronline te kijken daar heb je altijd 3 verschillende radars.en er komt nog heel veel bah bah

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    Onweer waar?

hier is niets aan de hand.

5. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ja er komt indd nog veel meer nou ik lig echt nog lang niet op bed vind het echt zo eng

vind het ook zo eng voor dat jochie van mij die slaapt nu maar vind het eng dat ie daar op zijn kamer ligt :(

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

bahbah net even weer gekeken is niet grappig ga denk zo maar boven met de gordijnen dicht tv kijken hihi

7. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Ik zit hier ook niet echt lekker, en normaal ben ik er niet zo heel bang voor maar nu vind ik het toch wel eng hahaha...

8. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    ja echt wel!,ik ben ook zo'n schijterd.
    ik lig echt met kromme tenen met mn hoofd onder het dekbed.
    als vriendjelief moet werken s'nachts dan is het helemaal erg met mij.
    krijg er hartkloppingen van :(
    het onweert nu gelukkig niet hier,maar van het weekend was het wel raak.brrr

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

hier is ook geen onweer te bekennen ;)

10. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    hier ook al voor de derde keer in 4 dagen en dan ook nog snachts ik ben er ook veselijk bang voor altijd al geweest...
    ik lig echt te bibbberen in bed en ik kom er zeker vast niet h=uit!
    ik kruip het liefste dik onder de dekens tegen manlief aan kleine heeft er 2 keer doorheen geslapen maar vanochtend om 4 uur begon het weeer en zulke vreselijke harde knallen dat ze wakker schrok... arm kind

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Hier was het ook flink raak!
    Normaal ben ik niet bang voor onweer, maar ben nu toch wel soms flink geschrokkken, vond het zelfs eng worden,
    Gelukkig is het weer voorbij

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik vind onweer geweldig, zo mooi en het geeft een knus gevoel. ben er wel bang voor als ik bijv op vakantie ben en in een bos in een tentje zit.

13. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    hier hing het anderhalf uur recht boven ons.
    was al bang voor onze hondjes ( 6 mnd en 6 wkn) dat ze zouden huilen.
    gelukkig niet.

14. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Ik woon in het noorden van Groningen, en hier is helemaal geen onweer geweest, er is zelfs geen regen gevallen. Dus moest vanochtend weer me graszoden besproeien.

15. ik vind het heerlijk als het onweert. lekker wakker blijven in bed en luisteren naar de harde klappen.
    ik vind het helemaal niet eng, eerder gezellig :D

16. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    het was hier tot 1 uur vanacht flink raak met het omweer en al die bliksem. Ik ben er niet bang voor vind het altijd wel gezellig

17. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja echt vreselijk lekker.
    Ik heb eerst een tijdje in de deur gestaan want man lief moest de honden uit laten door de nattigheid. Kon hij tenminste meteen naar binnen als hij weer terug was.
    Heb genoten van de flitsen en de knallen en van de frisse geur.
    Daarna lekker naar bed en verder genieten. Als het onweert dan krijg ik altijd een onweerstaanbare drang om in bed te gaan liggen luisteren :)

Mijn zoontje was er vroeger ook altijd bang voor (de jongste) Die kwam er altijd zn bed voor uit.
    Gelukkig weet ik veel over de mythen religies van de germanen die hier leefden en kon ik hem mooie verhalen vertellen over Donar en zijn bokken wagen.
    Vertelde hem dan dat Donar op zijn bokken wagen rond reed en alles fris en vruchtbaar maakte (regen en bliksem) En dat hij alle enge dingen (reuzen in de mythologie) weg jaagde met zijn hamer (de harde knallen) en als t rommelde dan was hij dicht bij want dan hoorde je de bokken wagen over denderen.
    Ik vertelde hem dan ook dat hij niet bang hoefde te zijn en weer moest gaan slapen. Want Donar moest zo weer naar huis. Zijn moeder Frigga had hem vast allang binnen geroepen omdat het al zo laat was.
    Dan kroop mijn mannetje van 3 weer terug in bed en was niet meer zo bang.
    Nu vind hij het niet meer zo eng (hijs nu 9) en n tijdje geleden betrapte ik hem er op dat hij zelf verhaaltjes vertelde over Donar en zijn bokken wagen :)

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier in het noorden van Drenthe ook al een hele tijd geen regen gevallen, ook geen onweer (ja, heel in de verte een paar donderslagen). Verder niks nakkes nada. Terwijl de tuin het ontzettend goed kan gebruiken. Het is hier nu ook al weer benauwd, net als gisteren.

Dus, laat die buien maar komen, maar dan het liefst zonder onweer, want daar ben ik erg bang voor. Krijg er hartkloppingen van en ga er van zweten. Ik vind dat geflits en dat gedonder he-le-maal niks. Vind het doodeng. Ben dan altijd bang dat het bij ons inslaat ofzo. Ik houd er ook helemaal niet van als ik door een onweersbui naar buiten moet (bijv. naar werk), brrrrrrr.

19. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik hoop dat het hier niet meer gaat onweren hoor!
    Raak soms echt in paniek van onweer,bah.
    Ben toch al een bangerik haha,en al helemaal met onweer.
    Nu regent het weer de hele ochtend.
    Verlang echt weer naar het heerlijke weer,heeft nu wel genoeg geregend vind ik.
    Voor mn tuin is het goed,die is net af en voor mn gras is het goed ;) maar ik ben het zo beu om door het weer steeds thuis te zitten.
    Wil gewoon lekker fietsen met mn meissie...
    Hoop dat het vanmiddag opklaart!

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ook! Maar gisteravond en vanacht ging het er hier zo hard op! Ik kreeg het wel een beetje benauwd.
    Maar wel mooi, al die flitsen. We hebben dan ook een hele tijd in de deuropening staan kijken :D

Share This Page