beste allemaal Ik zit met een vraag Wij zijn bezig voor een tweede kleintje! Tot nu toe nog niet gelukt! nu zit ik vandaag op dag 29 en heb ongi krampen maar daarnaarst zulke zere borsten! alsof ze beurs en blauw zijn en heb dit nog niet eerder gehad:x! Wie kan mij helpen? kan dit een zwangerschap betekenen? Mijn test was negatief moet ik erbij zeggen groet en bedankt alvast
Het kan een kwaaltje zijn, maar je kan het ook zomaar hebben of bv. omdat je ongi eraan komt! Ik heb ook wel eens last ervan, tot nu toe nog niet zwanger.. Hoop voor jou dat dit een goed teken is!
Ik kan je niet helpen, denk ik. Ik kan je alleen zeggen dat ik dat ook heb en tot nu toe nog niet zwanger ben. De afgelopen maanden (sinds ik gestopt ben met de pil) heb ik na dat ik mijn eisprong heb gehad tot aan mijn volgende menstruatie heel veel last van mijn borsten gehad. Deze ronde (ronde 4) heb ik geen last gehad van pijnlijke borsten na mijn eisprong. Tot aan gisteravond (dag 28 ), toen begon ik het weer te voelen. Aankomende week moet ik ongesteld worden. Ieder lichaam reageert natuurlijk anders. Sommige meiden hebben helemaal geen last van hun borsten totdat ze zwanger zijn. En sommigen (waaronder ik) hebben blijkbaar last van hun borsten en zijn (nog) niet zwanger. Ik hoop voor je dat het raak is... Succes Liefs D.
Ik had dat deze maand ook extreem! vorige maand ook wel, maar toen deed het geen pijn, deze maand dus wel, idd alsof ze bont en blauw waren! Helaas vanmorgen wat flink wat rood op wc papier, dus denk dat mijn ongi eraan komt!! Ben echt vreselijk aan het balen nu! zelfs te vroeg in mn cyclus! hoeft dus kennelijk niet altijd iets te betekenen,maar ik hoop bij jou van wel natuurlijk! xx
Ik had bij de maanden dat mijn ongi kwam ook ontzettend pijnlijke en gezwollen borsten. En de maand dat ik zwanger was had ik nergens last van.. Misschien kan het zijn dat je te vroeg hebt getest. Als je ongi uitblijft zou je alsnog een test kunnen doen. Hopenlijk is het raak want er zijn namelijk ook vrouwen die ook pijnlijke borsten hebben en toch zwanger zijn..