uk is zo goed als over op 1 slaapje. sliep voorheen 2 keer een dik uur, toen af en toe 1 keer maar dan ook maar 1 uur, en nu langzaamaan wordt dat langer... het is een vrij actief kindje, slaapt van 18.45 tot 07.00 en nu dus van 12.45 tot nu, heb de neiging hem wakker te maken. Hoe lang slaapt jouw kindje met 1 slaapje?
Mijn zoontje in het begin 1,5 uur. Dat was net nadat hij over was vanaf 2 slaapjes. Maar na een paar weken werd dat langer. Het is nu al een jaar redelijk stabiel op 2,5 uur. Maar mijn zoontje slaapt dan 's nachts van ongeveer 9 tot iets over 7 (Hij gaat rond 8 uur richting bed, maar gaat dan boekjes lezen, babbelen, zingen etc) Ik maak mijn jochie meestal wakker na 3 uur slaap. En in ieder geval voor 5 uur. Anders krijgen we hem 's avonds nooit meer in bed.
3 a 3,5 uur. En s avonds om 19 uur is hij alwee rijp voor de nacht. In de ochtend is hij om 19.30 uur wakker
En hoe lang sliepen jullie kindjes eerst per keer dan? Is het middagslaapje echt langer geworden of sliepen ze eerst gewoon al heel erg veel? Lijkt me heerlijk zo'n 2 a 3 uur slaap in 1 keer. Maar mijn zoontje slaapt dat nu in totaal en heeft nog nooit 3 uur aan 1 stuk geslapen (behalve 's nachts dan).
Toen hij nog 2 slaapjes deed 1,5 uur a 2 uur per keer. Toen hij net over was op 1 slaapje was het heel erg wisselend. Wij hebben zelfs een periode gehad dat hij maar 1,5 uur sliep en dat was veel te weinig. Sinds een tijdje slaapt hij standaard minimaal 3 uur.
Het was eerst 2 keer anderhalf uur. Of soms 1 van anderhalf uur, en 1 van een klein uurtje. Daarna een poosje 1 slaapje van anderhalf uur En na een paar weken werd dat slaapje langer tot 2,5 uur nu al een jaar