Wie is er ook aan het 'klussen' voor een 3e kindje, maar met een andere man dan de vader van je andere kindjes. Oftewel, met je nieuwe partner. Ik heb een zoon van bijna 6jr en een dochter van 3jr. Nu bijna 2jr samen met mijn vriend en aan het klussen voor een 3e wonder. Ben zelf onregelmatig ongesteld, dus kan er niet echt een peil op trekken. Wel ben ik nu al een aantal dagen missen en een 'vol' gevoel in mijn onderbuik. Ook vaak plassen. Denk dat ik donderdag ga testen. Wie voegt zich gezellig bij mij om te kunnen kletsen ?!
Warm hart ik ben al zwanger van de 3e met een nieuwe vriend...Maar ik herinner je van een andere forum..is het dan weer helemaal goed gekomen? Ik hoop het zoooo voor je en ik wens je veel plezier en succes met het zwanger worden...
Het was meer een break. Alles is weer helemaal goed gelukkig. Vol vertrouwen ! Wat leuk dat jij zwanger bent van de 3e met een nieuwe vriend. Ik hoop dat ik het ook gauw van de daken mag gaan schreeuwen.
Goed te horen...Soms zijn breaks goed..heb ik ook gehad met mijn huidige vriend. Was ook van hele korte duur hihihi en nu zwanger jaaaaa.... Heb het mijn zoontje verteld en die is helemaal trots joh dus dat is ook leuk.... Successs hoor hoop zo voor jullie dat het snel raak is.