Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties, het is allemaal nog zo onwerkelijk en mijn gevoel slingert van links naar rechts.. Als ik even geen symptomen heb, slaat de angt me gelijk om de oren en is het nog maar moeilijk om op die roze wolk te blijven zitten.. En van de andere kant heb ik het gevoel dat het nu goed zit en zie ik deze zw helemaal zitten Ik ga iig vandaag de gyno bellen ben benieuwd wanneer de eerste echo zal gaan plaatsvinden
Elegance, gefeliciteerd!!! Wat super dat je weer zwanger bent. Probeer de onzekerheid opzij te zetten en te genieten meid. Liefs Mieke
Hee meissie! Wat een goed bericht zeg! Is al dat rondrennen en ontspannen in de roze villa toch een goeie voorbereiding geweest voor je Gefeliciteerd en geniet ervan! Goeie instelling heb je hoor, er blij mee zijn zonder angst is ook veeel leuker! Ik blijf je volgen
Kan me voorstellen dat je je af en toe onzeker bent maar het komt goed! Lekker genieten van dit nieuwe leven in jouw buik Gefeliciteerd!
Dank je voor de lieve reacties meiden, maar ook dit beebje wilde niet blijven.. woensdag echo gehad waarop te zien was dat de groote van het vruchtje niet overeenkomt met de duur en dat ze me nog maar 1 % kans gaf dat het goed zou komen.. maandag moet ik terug en zal gekeken worden of ik word gecurateerd ofdat het vanzelf toch nog afkomt.. en dan maar op naar de volgende ronde he.. Iig bedankt voor jullie lieve reacties!
Veel sterkte! Over 10 jaar is deze periode de zwarte pagina uit dat mooie kleurrijke kinderboek... Heel mooi beschreven!