Hallo meiden, Zoals jullie kunnen zien ben ik al de gelukkige moeder van twee gezonde spruiten. Emn tot onze verbazing komt er zo snel weer een derde spruit bij. Ik zei tegen mijn man na de posi test, het lijkt wel alsof we alleen maar naar elkarar qhoeven te kijken en ik ben alweer zwanger van ons derde wonder. Maar gezien onze verleden vinden we het wel prettig dat het zo snel raak is, alleen hadden we dit totaal niet verwacht om dat dit de eerste cyclus is na de bevalling van mijn dochter en ook omdat ik tot 8 maanden haar nog volledig gevoed heb. Dachten we och dat duurt nog wel even. Hihi Maar zoals jullie lezen het kan allemaal, nu is alleen wachten op de eerste echo en dan zijn we gerustgesteld. Iedereen alvast bednakt. Xxx Joyce
super leukk ! ik ben zelf wel beetje onzeker .. maar t voelt wel heel goed tenminste.. voele wel beroerd pijn in mn boobs en een beurs/spierpijn gevoel in mn buik.. heb jij dat ook ?
Yess!! Dat zal goed voelen! Gezellig groot gezinnetje! Geniet van de zwangerschap en succes met alles! Gefeliciteerd!!!