Ik heb laatst het één en ander besteld via Ebay met freeshiping. Vandaag kwamen er een paar pakketjes via de post met een kaart van Postnl dat er onvoldoende gefrankeerde post verzonden is. Dit is voor mij ook voor het eerst, ik heb nog nooit zo'n kaart gekregen. Zouden jullie dit betalen? Het is toch niet mijn fout dat er niet voldoende geplakt is? Het gaat om een bedrag van 3,20. En wat als ik het niet betaal? Krijg ik dan aanmaningen?
Aks jij dat product van eBay wilt hebben waar je voor betaald hebt zou ik 3.20 betalen. Als het gewoon een brief van iemand is niet.
Nee, ik betaal dat niet Je krijgt overigens wel een herinnering, maar als je daar ook niet op reageert krijg je niets meer.
Nee, ik heb het ook wel eens gehad. Je krijgt nog een herinnering en daarna hoor je er nooit meer wat van.
Nee, ze kunnen het je ook niet verplichten. Ik heb ze wel eens gevraagd wat er gebeurt als je niet betaalt; niets dus. 'Alleen als het te vaak gebeurt registreren ze dat'. Ik denk dat ik inmiddels een stuk of 20 van die kaartjes heb ontvangen op dit adres, ik heb nooit betaald en er is nog steeds niets aan de hand..
Ik had het laatst met een verjaardagskaart van onze dochter. Heb een klachtmail gestuurd en kreeg netjes bericht terug dat ik niet hoefde te betalen.
Echt niet, althans niet in alle gevallen. Hier met kerst nog zo'n porto kaartje gehad omdat iemand de postzegel op de kerstkaart was vergeten maar heb nooit een herinnering gehad en heb het nooit betaald.
Nee, die betaal ik niet. Heb 1 keer zon kaartje gehad en heb er op gezet, als ik mijn post een keer op tijd krijg ik het zal betalen, en het terug gestuurd. 1 week later kwamen ze persoonlijk aan de deur met een excuusbrief en een stapel post. Die ze "gevonden' hadden.. Er zaten brieven bij van 2 jaar geleden! Ze gingen heel de buurt af.. Of dit puur toeval is ( denk ik wel)