Ik vond het ook een echte mijlpaal die twaalf weken! En dat duurde zolang.............. Maar nu kijk ik ook uit naar de 20 weken. Geniet nog van je zwangerschap. groetjes
jaaa ik kan ook niet wachten of nou eigenlijk kan ik niet wachten tot t 3 december is, dan heb ik mijn eerste echo..ben dan ongeveer 10 weken, als t er dan goed uitziet ben ik ook redelijk gerust gesteld
JAAAHOOOOH Kan niet wachten tot de eerste 12 weken over zijn..zal echt een opluchting zijn... ik voel mij zo onzeker en wil zo graag dat alles goed is! Ik weet wel het kan nog wel mis gaan naar 12 weken..maar de risico is veel minder...
Hallo! Dat kan ik me goed voorstellen hoor, heb het zelf ook gehad. De eerste 12 weken duren zoooooo lang, maar als je die gepasseerd bent, gaat het snel hoor! En dan kijk je weer naar andere dingen uit, zoals naar de 20-weken echo, babykamer uitzoeken ed... De hele zwangerschap door, heb je mijlpaaltjes, tenminste zo voelde dat voor mij. Ik heb volgende week woensdag weer zo'n mijlpaal, dan ben ik 37 weken en zou de baby geboren mogen worden....zoooooo spannend! Nou meid, geniet er maar lekker van! Liefs Elly.
ik moet nog ff wachten tot de 12 weken om zijn.... maar kijk er ook zeker naar uit. 26 november de 1e echo, spannend en eng tegelijk. zal het hartje kloppen?
Jaaa het hartje klopte nog! Nekplooi was 1,6 mm en alles zag er tot dusver goed uit! Dus ik heb een superdag, ben zo ontzettend blij, woei!