Hallo allemaal, A.s. vrijdag wordt mijn meisje 1 jaar. Ik zit me nu eigenlijk een beetje suf te piekeren over wat ik met het avondeten moet doen. Moet ik gewoon koken of kan ik ook iets lekkers maken (bv pannekoeken ofzo). Wat hebben jullie gedaan met de 1e verjaardag? Liefs, Duveldraakje
Waarschijnlijk eet mijn kind gewoon een potje a.s. zaterdag Hij snapt er toch nog geen bal van, dus ik ga niet speciaal koken.
Pannekoeken mag wel.. Heeft C ook al gehad, met geprakte banaan als beleg.. Maar ik denk dat ik juist de hoofdmaaltijden een beetje normaal zou proberen te houden, tussendoor wordt er genoeg gesnoept aan gebak en lekkers..
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik denk dat ik het gewoon lekker simpel hou en dat ze ook met de pot meeet. Liefs, Duveldraakje
hier heeft hij gewoon taart gehad en heb hem een potje willen geven maar die wilde die niet haha eet normaal met de pot mee dus hij heeft toen een broodje gehad en daar smulde die van, had gewoon geen tijd voor ander eten denk ik
Wij hebben gisteren Jelle's eerste verjaardag gevierd... Een hele hoop mensen waarvan er ook heel wat bleven eten. Ik heb lekker chinees laten halen... Jelle heeft gewoon een potje op, hij heeft nog nooit chinees gehad, dus om een nou meteen een hele maaltijd van die vette troep te geven... Hij heeft later nog wel wat Bami sliertjes op en hij vond het wel wat geloof ik... En vandaag op zijn echte verjaardag, hebben we ook gewoon gegeten. Het is het afgelopen weekend allemaal al raar genoeg geweest.. (zaterdag hadden we ook nog familiebbq)
We gaan nasi maken en hij eet gewoon lekker mee. Ook krijgt hij een lekker stukje taart om van te proeven en er lekker mee te kliederen. Gr.