Hoi! Voor mijn bachelor moet ik nog een half jaar stage lopen. Ik heb het een tijdje kunnen verschuiven (omdat ik mijn zoontje nog te jong vond om zoveel van huis te zijn) maar nu moet het toch echt omdat ik anders niet verder kan met mijn master. Nu heb ik contact gehad met een organisatie waar ik eventueel een leuke stage kan krijgen, alleen twijfel ik een beetje over mijn brief. Ik heb een paar weken geleden met zo ongeveer dezelfde brief gesolliciteerd bij een ander bedrijf en daar kreeg ik als reactie dat mijn brief erg goed was maar ik het toch niet was geworden omdat ik geen administratieve werkervaring had. Maar nu twijfel ik toch wel een beetje aan mijn brief Dus vroeg ik mij af of hier iemand is die verstand van sollicitatiebrieven heeft en mijn brief even van feedback wil voorzien? Het gaat om een stage op het gebied van het arbeidsrecht.
Ik wil wel even kijken hoor. Ik heb een aantal sollicitaties gehad (waarbij ik de werkgever was) en kan daar dus wel een inschatting geven voor je. Misschien dat er nog meer meiden kunnen kijken? Dan heb je meerdere invalshoeken.