Jaaa eindelijk mijn tattoo...

Discussie in 'De lounge' gestart door Schijndelsvolk, 23 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    heb je pb gestuurd meid!

2. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    thanks chiesa :D

3. Niet meer actief

Zou hem meer aan de zijkant van mn voet willen... Een kleine bloemensliert... Zou dat zeer doen?

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Hij is erg mooi!

Ik wil er ook nog steeds eentje op de zijkant van mijn voet. Maar mijn vriend vind het echt niet mooi.
    Dus ik hou het maar bij de twee die ik nu heb.

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wauw,die vind ik echt heel mooi!

@Linda;ik zou niet weten of het zeer doet (heb er alleen 1tje op m'n rug),maar het klinkt heel mooi!Op je rug (onderaan) is ook best pijnlijk vind ik,maar ik was het zo weer vergeten! ;)

6. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Wat mooi joh! En nu wel goed verzorgen de eerste dagen he?

Groetjes, Wendy * heeft een vogeltje op haar rechterschouder staan

7. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    @Schijndelsvolk, je zei op de plek waar je enkelbanden zitten wel...

kan je zien dat dat weer per persoon verschilt, ik heb er een op mijn enkelbanden, die doorloopt op enkel en scheenbeen en deed me niks..

8. Niet meer actief

@Sientje: heb je geen foto? Ben wel benieuwd! Maar aan je afbeelding te zien, houden jullie wel van grote tattoos... Heel mn rug lijkt mij ook errug pijnlijk! Maar wel gaaf!

9. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    @Linda1980 ik zal na 11januari de foto's erop zetten, zowel mijn rug als mijn been tattoo's worden helemaal veranderd, er staan nu een teken en een eenhoorn op en dat wordt dadelijk helemaal bloemen met schaduw enzo dus als t klaar is zal ik een seintje geven en foto's erop zetten ok?
    En wat betreft de pijn, ach iedereen heeft zijn eigen pijngrens en ik heb nooit echt pijn gehad bij t tattoëren..mijn man heeft wel pijn gehad maar goed dat is ook 20uur getattoëerd op zijn rug en dat is wel even wat anders, maar als je t echt wilt is het de moeite waard hoor! Even doorbijten en dan heb je een levenslang kunstwerk.

10. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    een hele mooie tattoo hoor

en een tattoo pijnlijk :) tja het is net waar je hem zet zoals er al gezegd werdt

ik vond 1 klein stukje op me pols auw doen maar in me lies en de rest van me pols nee niet pijnlijk

en ben ik toch ook geen held hoor :)

11. Ine

Ine Actief lid

5 dec 2006
    159
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    Echt een hele mooie tattoo.
    Mijn vriend wil er dadelijk ook een laten zetten, zodra er (ooit) een kindje is zet hij er een in de naam van (symbool, geen naam).
    Grtz. Ine

12. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Dank je, en ja zodra ik ook ooit kids mag krijgen gaat dat hier ook gebeuren. Heb ook al 2 babyvoetjes op m'n voet voor een abortus die ik ooit heb MOETEN laten doen en een sterretje voor de miskraam die ik heb gehad...

Deel Deze Pagina