Katrien, dat was een verrassing Omdat er nog zoveel tijd tussen zat wilde ik hem niet van zijn werk bellen. Het leek me dat hij nog zat tijd had om thuis te komen Ze komen nu om de 7 minuten en duren 1.5 minuut
Spannend!!! Ik hoop voor je dat het lekker opschiet! Bij Lisa kreeg ik om 2:30 weeën, om de 10 minuten ofzo, geen idee eigenlijk, tussendoor sliep ik gewoon . Om 7:30 gingen ze wat meer pijn doen en om 11 uur was Lisa er!
Het is nu kw voor 4... De vk is geweest, maar echt veel heeft het nog niet gedaan. Ondanks dat zijn de ww er nog steeds! De tijd ertussen wordt (tergend...) langzaam korter en douchen was wel even lekker... Helaas gaat er van slapen niets meer komen, dus om manlief wel wat rust te gunnen zit ik nu beneden... Ben benieuwd hoe lang het gaat duren allemaal! Ik dacht dat een 2e sneller kwam? Liefs, Janneke
Meid, wat vervelend, jr geduld word wel op de proef gesteld zeg, hoop dat je nu flink ligt te puffen hoor, zet hem op!
Hopelijk is het inmiddels zo ver dat jullie het 2e wonder in jullie armen hebben! Bij mij duurde het de tweede keer ook een poos voordat het echt wat werd (bij mij kwamen de weeën heel kort op elkaar maar duurden erg kort; om de 2,5 minuut en dan 20-40 sec), maar toen het eenmaal goed ging was het ook zo gepiept. 14 oktober is in elk geval een mooie dag voor een baby'tje (heb een nichtje dat vandaag jarig is, leuke meid!)