Ik was net even in mn zoon zn kamer bezig met wat speelgoed van hem... en ik kreeg ineens een gigantische scherpe steek in mn zij... zo erg dat ik tegen zn hoogslaper aanmoest leunen om een houding te vinden dat ik de pijn kon verdragen.... na ong 20 seconden zakte hij af... en daarna is niks terug gekomen.. heb mn baby nog even gevoeld maar die beweegt gewoon nog... moet ik me zorgen maken? het was geen steek in de rug of in mn schaambeen... maar echt letterlijk in mn baarmoeder die echt een scherpe pijn veroorzaakte...
Zolang je de kleine nog goed voelt denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken. Maar voor je eigen geruststelling zou je even je vk kunnen bellen.
Ik meen me dat ook te herinneren van mijn vorige zwangerschap. Vlak voor ik ging bevallen heb ik een paar keer zulke gemene steken gehad, niet in mn zij maar meer naar onderen. Geen idee wat het was maar niet lang daarna is mn moppie geboren
ik wacht het gewoon nog lekker af, ik denk ook zo... zolang ik mn baby nog voel moet het goed zitten.. en of het een bevalling wordt... ik denk dat ie tot overtijd blijft zitten... hoop het niet maar denk het wel