Ik ben nu 9 weken zwanger en sinds een week zijn de zwangerschapssymptomen afgezwakt. Nu heb ik alleen wel iets ervoor terug: meer afscheiding. Hebben jullie dat ook (gehad) en is dit normaal? Vrijdag heb ik de tweede echo, hopelijk is alles nog goed met de kleine!
he meer afscheiding hebben is heel normaal ik zou inlegkruisjes aanschaffen ik gebruik al vanaf het begin inleg kruisjes ben nu zelf 26 week zwanger. groetjes succes ermee
Bij mij was de misselijkheid toen ook weg en inderdaad meer afscheiding. Ook was ik toen heel erg moe, begin me nu eindelijk wat fitter te voelen
Ik heb al vanaf het begin echt heel veel afscheiding. Vind inlegkruisjes niet zo prettig, gaat altijd zo jeuken bij mij, maar ik moet ze nu echt wel gebruiken, anders verslijt ik zo 4 onderbroeken op een dag. Heel irritant!
Zaterdag ben ik 9 weken en de afgelopen 3 weken heb ik non stop boven de wc gehangen. Vandaag voel ik me al een stuk beter! Had maandag alleen wat bloed verloren, erg geschrokken natuurlijk maar nu voel ik elke X wat lopen, ook meer afscheiding dus! Morgen mag ik voor de eerste keer naar de beebie kijken dus ben benieuwd!
Maggy, ja ik draag ook inlegkruisjes ; zonder is echt niet doen. Als ik denk even geen inlegkruisje dan is het een paar minuten meteen weer raak en voelt het zo vies in m'n onderbroek. Louan, ik heb verder nu ook niet veel ongemakken gelukkig; maar heb het wel gehad. Van die menstruatie-achtige pijn, maar dat is al een paar weken weg. Maar fijn idee dat ik niet de enige ben met behoorlijk wat afscheiding. Diass, bij jou dus precies zoals bij mij. Ben nu ook best wel moe, maar ik geef er niet echt aan toe. Maar ga 's avonds vaak wel op de bank liggen en even m'n ogen dicht (beetje dutten zeg maar). Maar je bent nu 19 weken en nog steeds veel afscheiding? Netje, ja die inlegkruisjes is ook niet alles; van afscheiding krijg ik ook snel jeuk. Maar zonder inlegkruisje krijg ik nog sneller jeuk! Haha, 4 keer per dag een schone onderbroek aan doen is ook geen optie he? Dus in de aanbieding maar inlegkruisjes in slaan, want het blijft dus aanhouden... Shan, dat is wel schrikken zeg, als je bloed verliest. Maar het was niet veel toch? waarschijnlijk gewoon een adertje die geknapt is. Gelukkig ga je morgen beeb kijken . Ik vrijdag weer, de tweede keer. Heb er erg veel zin in want ik wil weten of alles nog goed is!
Ja gatverdegatver!! Ik doe meerdere keren per dag een schoon slipje aan en moet echt inlegkruisjes gebruiken. Die gebruikte ik voor de zwangerschap nooit. Blehhhh vind het echt vies.
ja ontzettend vies he! en verder.. was ik moe moe en nog eens moe! gelukkig ging dat vanaf een week of 16 beter!
Ik heb het inderdaad ook, die afscheiding... Verder begon ik vanaf week 7 met spugen smorgens en dat is nog steeds zo, jullie kunnen je dus denk ik wel voorstellen dat ik het enorm beu ben Verder heel mijn zwangerschap moe, misselijk en tot week 18 bloedingen... Nu loop ik met zware bekkeninstabiliteit.. Dan vind ik die afscheiding ineens niet meer zo een heel groot probleem
de afscheiding heb je de hele zwangerschap door. bloeding in het beging van de zwangerschap kan innesteling of tussentijdse bloeding zijn niks om je zorgen over te maken dus.
20BabyJ10, haha ja als je al die andere dingen hebt dan valt de afscheiding wel weer mee. Gelukkig ben je al in week 34 en hoef je er niet zoveel meer voordat je de kleine man in je armen mag houden. Succes met de laatste weken! Denise, moeheid heb ik ook last van ; dus dat wordt als het goed is straks wel weer beter. Ben benieuwd! Zonnestraal, hihi jij dus ook al zo'n vies gevoel bij die afscheiding. Maar moet zeggen dat ik altijd al wel last heb van afscheiding, niet veel maar wel vervelend ; dus inlegkruisjes gebruik ik al sinds ik voor 't eerst ongesteld ben geworden (en dat is al héél lang geleden). Maar nu komt er écht veel in, jakkes! Hopelijk is het na de bevalling weg en komt het nooit meer en hoef ik dan geen inlegkruisjes meer te gebruiken, dat zou wel super zijn.
Maggy, oh lekker dat het de hele zwangerschap door zal gaan dat je daar last van hebt. Ik had het juisti n het begin bijna niet ... en nu na week 8 is het dus begonnen. Eigenlijk nadat we voor het eerst weer seks hadden gehad ... dacht eerst dat het daarvan kwam en een paar dagen zou duren, maar dat was dus niet zo. Nouja seksen gaat zo wel makkelijk, haha lekker smooth van binnen!
Dank je wel! Ik hoop stiekem dat hij zichzelf eerder laat zien Ben er eigenlijk zoooo klaar mee, vanacht weer super slecht geslapen. Als ik een uur geslapen heb is het veel.. ben zo op! :x Dat wordt weer een flinke middag dut!
Dat kan ik me voorstellen, het is ook een behoorlijk lange tijd en als je dan ook zoveel extra mee moet dragen en dan ook nog es niet veel slaap krijgt, dat breekt je op! Nog een paar weekjes volhouden en vanmiddag idd maar een flinke middagdut doen.