Jaa ik mag me voor de 2de keer melden hier.. helaas is de eerste keer een mk geworden met 7 weken.. Ik kan het nog steeds niet bevatten en ik merk ook dat er weer een stukje angst om de hoek komt kijken. Maar mijn motto is, ik kan er toch niks aan veranderen als het mis gaat, dan kan ik er maar beter van genieten!!! Dus bij deze; Ik ben zwanger!
Gefeliciteerd meid! En ik duim met je mee dat je wondertje deze keer blijft zitten. Het gaat vast helemaal goed komen. Geniet ervan!! Ik ben zooo blij voor je
Hartelijk gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws Ik wens je een fijne, onbezorgde en gezonde zwangerschap toe... al nieuwsgierig wie er in je buikje zit?! Groetjes Ingeltje
ohh super bedankt voor jullie lieve reacties! kan het nog nauwelijks bevatten en ben tevens bang om nog eens hetzelfde mee te maken.. ben benieuwd wanneer ik de 1e echo krijg
Een dikke proficiat, we gaan nu duimen dat de kleine ukkepuk nejes blijft zitten en verder groeit in je buikje
Je mag een eerdere echo aanvragen he als je bezorgd bent. Ik kreeg er ook een na de miskraam met 6,5 week. Is toch wel fijn. Maar het gaat helemaal goed komen hoor, je vertrouwen zal met de dag groter worden.
Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop voor jullie dat het deze keer wel goed gaat. Moet ook wel, je bent op mijn verjaardag uitgerekend, dus moet goed gaan komen. Geniet ervan!!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap en ga er maar vanuit dat het deze keer helemaal goed blijft gaan. gr vruchtje