Hai allemaal, Ik ben natuurlijk super blij dat ik nu al weer zwanger ben. Maar ik ben tegelijkertijd doodsbang. Mijn laatste miskraam ging daadwerkelijk ontzettend mis. Met spoed naar het ziekenhuis gebracht omdat ik in ene ontzettend veel bloedverlies had. Zodanig dat ik werkelijk even heb gedacht;"Dit overleef ik niet!" Mijn eerste miskraam resulteerde in anderhalf jaar hormonaal gekloot. Dus ik ben erg blij dat ondanks de ellende van de afgelopen keer ik nu weer zo snel zwanger ben, maar ik durf haast niet te geloven dat het dit keer wel goed zal gaan. Zo. Even mijn hart gelucht. Groetjes, Barbara
Hoi Meid, Ik duim heel hard voor je dat het je dit keer wel is gegunt! Van harte met je zwangerschap! Ook al is het nog wel erg pril Je komt ook uit Dordt zie ik kus Esther
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Kan me voorstellen dat je bang bent geworden maar ik hoop dat je ondanks de eerdere miskramen toch en beetje kan genieten. Liefs wolly
Proficiat, probeer er toch van te genieten, ik hoop dat het een zwangerschap zonder problemen mag worden deze keer!
Haihai, klinkt me erg herkenbaar in de oren. Ik heb iets meer dan 2 maanden geleden een mk gehad en merk ook dat naast de blijdschap de angst er absoluut is! Bij ieder steekje in mijn buik ben ik gespitst op hoe erg de pijn is en of het lijkt op de vorige keer. Toch wil je feliciteren en heel veel plezier wensen met deze zwangerschap, ondanks de onzekerheid en het tergende wachten... Volgens mij zijn we precies even lang zwanger! Liefs Ellen
hey meid! Van harte gefeliciteerd! Ik heb ook 2 miskramen gehad en was hartstikke bang int begin.. maar zie hier het kan ook echt gewoon goed gaan! Ditzelfde wens ik jou ook zeker toe! Liefs, Paula
Kan me je angst heel goed voorstellen. Heb zelf vorig jaar een miskraam gehad en ben nu rond precies dezelfde tijd weer zwanger geraakt. Durf ook nog helemaal niet blij te zijn. Toch wil ik feliciteren en een hele fijne zwangerschap toewensen. Groetjes, Antoinette
eerst en vooral een dikke proficiat, dit heb je verdient. Je schrik ken ik, heb in aug een mk gehad bij bijna 12 weken en de schrik zit me ook nog steeds in m'n lijf. Ook al ben ik nu 20 weken zwanger, denk dat je pas gerust bent als je je kleintje in je armen hebt. Maar nog maals een dikke proficiat
Ben blij om te lezen dat je weer zwanger bent meis,van harte gefeliciteerd! Ik hoop idd dat je toch een beetje van jullie wondertje kunnen genieten! Ik duim dat alles goed mag gaan deze keer! xxxDais...
Ik wil je vast heel erg feliciteren met jullie nieuwe geluk en ik hoop dat je er ondanks alles toch van kunt genieten. grtz saz
heel veel succes ik duim voor je dat het nu wel goed komt,. heel veel sterkte en geniet ervan groetjes chantal
hoi hoi ik wil je van harte feliciteren met je zwangerschap! ik snap je volkomen dat je angstig bent,ik heb vorig jaar 2 miskramen gehad en ben 9 jan bevallen van een meisje op 18 weken en ben nu ook weer zwanger en vind het ook allemaal heel erg spannend! maar ga er toch proberen van te genieten! hoop dat het jouw ook gaat lukken! liefs gre