Jaaa hoor! Mannen!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door september08, 14 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Wat zijn we weer allemaal overgevoelig zeg! Het enige wat ik ermee wilde zeggen is probeer het gewoon zoveel mogelijk gezellig te maken met z'n tweetjes en focus niet zo op die eieren omdat dit idd veel druk op je kan zetten en het dan soms niet lukt!
    Nou mij lekker het gevoel geven alsof ik een gevoelloze trut ben. Sorry maar ik heb in december een ma gehad en wil ook heel graag een kindje dus ik weet donders goed hoe jullie je voelen. Ik heb het geluk dat het snel weer raak is maar dat wil niet zeggen dat het ook blijft zitten. Ik wou dat mensen eens stopte met meteen het slechtste denken van anderen. :(

2. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Hmm.. Ik neem het op voor angela hoor! Ze bedoeld het goed dus waar slaat dat op dat jullie haar gelijk aanvallen? Als j jaloers bent snap ik wil ook graag zwanger worden maar hou het voor jezelf dan..

3. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    En als je echt graag wilt breng je het ook op om half 6 te knuffelen ;),mijn. Vent is half 6,de deur uit! En wil het graag dus doe het gewoon je kan daarna gewoon verder slapen.. mijn mening

4. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    thanks schat! Gelukkig is niet iedereen zo snel op haar teentjes getrapt! :D

5. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Nou nou.. Ik zeg heel netjes wat ik er van vind..
    En ik hoef helemaal niet om half 6 wakker te worden.
    Dat je dat zelf wel doet, prima toch. Mijn zieke kind ligt naast me, die hoeft er echt niet bij te liggen hoor!
    Maar jullie gaan nu erg gemeen doen tegen iemand. Jaloers voor me houden? Ongevoelig?!
    Ik vind het erg jammer zulke opmerkingen, hier heb ik niet om gevraagd. En zulke antwoorden heb ik ook helemaal niets aan.
    Laat ze dus de volgende keer asjeblieft achterwege.
    Laat dit topic sluiten. Bedankt voor de gezelligheid!

6. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Zoals ik al schreef..overgevoelig

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005