ik wil een speech schrijven maar weet niet hoe??

Discussie in 'De lounge' gestart door Yellowsun, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Mijn jongste zusje trouwt as september.Ze trouwt in België en nu vertelde ze me dat het daar alleen maar een formaliteit is en niet zoals in Nederland een soort van ceremonie word gedaan.de Ambtenaar van de burgelijke stand houd ook geen leuk praatje over het bruidspaar ed.
    Ze vertelde me laatst dat ze dat wel jammer vond omdat het juist dan zo persoonlijk word.
    Nu was ik aan het denken om zelf zoiets te doen tijdens het diner.
    Maar ik heb nog nooit zoiets geschreven en voorgedragen.
    Het is ook moeilijk wantr over haar en onze jeugd kan ik heel veel vertellen maar dat is niet zo leuk voor aanstaande want die heeft een niet zo`n leuke jeugd gehad.en het moet wel een beetje over beide gaan.
    Wie kan me helpen hoe ik zoiets kan aanpakken en waar ik op moet letten??

2. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Hoi!

ik denk dat je het vooral kan hebben over de tijd die hun samen hebben doorgebracht. dan betrek je hem erbij en dan is het ook leuk voor je zusje.
    je kan heus wel wat vertellen over vroeger.. dingen van jullie 2 samen maar het is inderdaad wel leuk als het over allebei gaat.
    veel succes!

3. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Ik denk dat het juist wel leuk voor hem is om te horen hoe jullie samen alles hebben beleefd. Begin bijvoorbeeld bij een anekdote toen jullie heel jong waren en bouw het langzaam op naar het moment dat ze hem ontmoette. Vertel hoe je dat heb ervaren, hoe zij was en vertel wat je van hem vindt, sluit dan af met de gelukwensen.

Leuk dat je dit toe om de dag zo speciaal te maken.

Succes!

4. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Misschien heb je hier iets aan Toespraak bruiloft

Succes, ik vind het heel lief dat je dat voor je zus wil gaan doen!

Deel Deze Pagina