Het is zover, we zijn zwanger Zo trots als een pauw omdat wij gisteren een positieve test in onze handen hadden. Het is nog pril dus we houden het nog een beetje rustig maar wij zouden het wel van de daken willen schreeuwen Ons mam krijgt straks te horen dat haar eerste kleinkind in de groei is SPANNEND!!!
ghahaha, gisteren naar mijn broers verjaardag. hij heeft nu 2 kindjes. had met mijn vriend afgesproken dat hij het tijdens buitenroken aan mijn broer mocht vertellen. Hij wist niet waar die het zoeken moest en kwam bijna bleerend naar binnen. Toen gilde hij het uit en wisten pa, moe en mijn schoonzus het Moeders kneep me helemaal fijn, pa was nog een beetje verbouwereerd, muntje valt met een paar maanden wel als ik met een dikke buuk rondloop. De oudste van mijn broer kreeg te horen dat hij de grote neef zou worden dus het was allemaal goed NIEUWS om te horen. Mijn schoonma wordt voor het eerst omoe en die komt soon bij ons te logeren. gaat leuk worden. iedereen bedankt voor alle lieve felicitaties.