Hoi meiden, De titel zegt het al..welke babyfoon raden jullie aan, met camera of zonder camera? Zo ja, welk merk babyfoon? Alvast bedankt! Missguit
Alecto DBX-88 babyfoon vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt deze is echt ideaal!! Duidelijk en stoort niet. Ook kun je de tempratuur op de kamer zien en een lampje aanzetten en slaapliedjes afspelen. Wij hebben niet voor een camera telefoon gekozen omdat ik dat niet nodig vind
ik heb zonder gedaan, schoonzus had met camera en werd en helemaal nerveus van :S moet wel zeggen heb baby foon bijna niet gebruikt :S had hem in de nacht wel aanstaan maar dat is omdat mijn ene oor dicht zit en ik dus even op de baby foon keek als ik iets hoorde (had geluid uitstaan) zoontje ligt op kamer naast ons
oja in de nacht neem ik geen babyfoon mee naar boven alleen de eerste week gedaan om de liedjes aan te zetten maar ze wou toch niet in bed slapen. Na 6 weken pas nu hoor ik de kids goed. Overdag staan ze vaak zonder geluid aan haha
Deze hebben wij ook en zijn zeer tevreden. Wij hebben naast deze ook de DBX 85 en die bevalt ook erg goed. Moet wel zeggen dat ik van de 88 nooit de liedjes of het lampje heb gebruikt, maar vind het feit dat je de temperatuur kunt zien wel weer erg handig. Kortom, allebei fijn in gebruik!
ja lampje schiet ook niet op haha maar liedjes gebruik ik altijd valt evy lekker bij in slaap wij hebben er trouwens 2 haha voor ieder eentje op de kamer
Wij hebben ook de dbx 88 en werkt heel fijn. Wij gebruiken de liedjes wel en sinds een tijdje ook de lampjes. Ook de spreek functie is fijn. En zoals al meer gezegd de temperatuur aanduiding. En hij kan veel hebben, is al heel vaak gevallen en een keer een middag in de regen buiten gelegen. We hebben in 2,5 jaar tijd een keer de oplaadbare batterijen vervangen omdat ze niet goed meer wilden opladen.
Ik heb de camera heel erg gemist bij onze eerste. Zeker omdat hij door krampjes een bijslapen werd.. Dus nu de luvion prestige touch aangeschaft met extra camera voor de baby. Heb er nu al veel plezier van, vind het fijn dat ik naar hem kan kijken wanneer ik wil. Nu hij ziek is kan ik tenminste zien of hij nog ademt haha hij heeft over de 40 graden dus dan is dat zeker fijn.
Wij willen ook een Luvion met 2e camera, we gebruiken de babyfoon nog steeds voor onze dochter, maar dat ding krijgt steeds meer kuren. Nu dus een videobabyfoon, en dan direct voor beide kids.
Wij hebben de babyfoon gekocht die ze een tijd terug bij de wibra in de aanbieding hadden (30,-) VTECH - Dect babyfoon deluxe Wij vinden hem echt super! Goed geluid, stoort niet, hij geeft temp. aan, 50 melodietjes, nachtlampje, er zit een opnamefunctie op, er zit ook een spreekknop op (als walkie talkie) je kan mp3 erop aan sluiten Babyfoon Vtech clear sounds deluxe - liesjesbabyshop.nl!
Alecto dbx-85. Een heel simpel en prettig werkend ding. Geen poespas, dus ook geen camera. Helemaal tevreden mee en voor de tweede weer dezelfde gekocht!
wij hebben de babyfoon gekocht bij de aldi. 1 met camera voor maar 89 euro! is makkelijk en werkt erg goed. een echte aanrader.
Wij hebben de luvion grand elite gekocht. Eentje met camera en ik wil niet anders meer... Ik dacht dat ik er erg zenuwachtig van zou worden maar het tegendeel is waar gebleken ik ben er juist rustiger van geworden. Als jesse wat langer slaapt dan normaal kan ik zo zien dan hij nog ademt of dat hij misschien al wakker ligt...