Zwanger na 10 miskramen en een vroeggeboorte

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Vlinder, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik vind het tijd worden om mijn eigen topicje te openen,na 10 miskramen en een vroeggeboorte met 22 weken zwangerschap,op 7 november 2008,ben ik gelukkig weer zwanger.
    In januari van dit jaar ben ik naar een particuliere gyneacoloog gegaan in de hoop dat hij een oorzaak voor al mijn zwangerschapsverdriet wist te vinden,in het ziekenhuis hebben ze nooit wat gevonden.De particuliere gyneacoloog heeft wel wat gevonden en wel een vaginale candida,ik ben hier voor behandeld en toe is hij gestart met iui en zelfs flush iui,maar ik werd niet zwanger.Ondertussen ben ik terecht gekomen bij een natuurgenezer (een aanrader van een collega)Jac Zitman praktijk voor natuurgeeeswijze
    deze man adviseerde mij tarwekiemolie te slikken en vitamine B-complex.
    In april zijn we gestopt bij de particuliere gyneacoloog,na overstimulatie,we hadden besloten even rust te nemen en wat gebeurd er in de rust,jaja:Dik ben zwanger en wel 4 weken en 6 dagen,ik hoop dat het goed gaat komen en hoop er samen met jullie doorheen te komen.

Liefs Vlinder

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Jeetje meid dat is niet niks, 10 miskramen en een vroeggeboorte.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, een wonderbeebje :) !! Ik duim voor jullie dat het dit keer goed blijft gaan.

3. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    jeetje meid, wat een verhaal. een heel mmm avontuur en dan toch op de natuurlijke manier zwanger geworden.
    super gefeliciteerd!!! Dat alles maar voorspoedig mag verlopen.

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik duim voor je en hoop dat je over zo'n 36 weken een gezond kindje in je armen mag sluiten.

5. ladybird

ladybird Lid

24 dec 2007
    61
    0
    0
    gefeliciteerd.. erg spannende tijd, ikduim voor je!!!

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Meiden bedankt voor jullie lieve woorden,ik kan ze heel goed gebruiken.36 weken duurt nog lang en vooral voor mij duren ze extra lang,maar ik heb er vertrouwen in dat het goed zal gaan.

7. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    wauwwieeee wat een supernieuws.GEFELICITEERD...kan me voorstellen dat 36weken oneindig lang lijken maar het is voorbij voor je het weet;).
    Ik heb ook 7 miskramen gehad en het gekke is dat ik vitamine b12 ben gaan slikken vlak voordat ik deze keer zwanger werd en zie mijn banner deze keer is ons meisje wel blijven plakken.
    Ook ik ben in 2 ziekenhuizen onderzocht zonder uiteindelijk een conclusie te krijgen waarom de zwangerschappen steeds mis gingen.
    Ik wens je een Super Zwangerschap en nogmaals van harte Gefeliciteerd...:D En natuurlijk ga ik ook voor jullie duimen dat je over 8 maanden een kindje in je armen mag houden

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Helia wat fantastische dat jij al 32 weken bent en dat na het slikken van vitamine B12,ik hoop dat dit het ook bij mij is.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat een verhaal meid!
    Van harte gefeliciteerd je hebt het absoluut verdient!
    Ik duim dat alles goed gaat.
    xxx

10. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Wat een verhaal zeg! Van harte gefelicteerd! We duimen dat het goed gaat, wel fijn dat je zo positief bent!

11. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

verwen, en laat je lekker verwennen de komende tijd! van harte gefeliciteerd!!!!

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Meiden jullie zijn allemaal schatten.Wij zijn even naar Bataviastad geweest en wat was het daar warm en ik was me toch misselijk en moe:D
    Ik heb nog nooit zo vroeg in de zwangerschap zoveel verschijnselen gehad,maar ben er heel erg blij mee.

13. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Het is je van harte gegund, al die kwaaltjes! ;)
    Wat super dat het nu raak is via de natuurlijke weg. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan. Je hebt je portie wat dat betreft wel gehad vind ik!

14. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    van harte gefeliciteerd! wat moet dit bijzonder zijn... echt een wondertje,

liefs

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!

Geniet er van, elke dag een beetje meer!

Groetjes

16. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Gefeliciteerd!!
    Ik zal voor je duimen dat je nu een plakbeebje in je hebt!!
    Wat een nare tijd moet jij gehad hebben!!
    Ik wens je heel veel suc6 toe en geniet van je zwangerschap (inclusief je kwaaltjes;))

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Lieve meiden bedankt voor de lieve woorden,die kan ik goed gebruiken.Gelukkig heb ik heel veel kwaaltjes en dat doet mij goed:D

18. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Hi vlinder,

Wat een fijn nieuws voor jou! Van harte gefeliciteerd en ik wens je een hele fijne zwangerschap toe.

Liefs, Kiki

19. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    GEFELICITEERD!
    wat een geweldig nieuws! ik duim en leef met je mee.

20. Trees

Trees Niet meer actief

Vlinder ik ga heel hard voor je duimen en wat fijn dat je al kwaaltjes hebt!!! Ik had ze deze zwangerschap ook heel vroeg en heb staan juichen bij elke keer wc-pothangen :D.

Ik zal mijn duimpjes alvast gaan warmdraaien voor een 36-weken duurende duimmarathon!

Ik heb de superlijm alvast voor je uit de kast gehaald ;)

Deel Deze Pagina