welke stoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Astrid0482, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Hoi,

Mijn zoontje heeft vanaf zijn geboorte tot nu in een wipstoeltje gezeten. Hij wordt alleen te groot voor het wipstoeltje, gaat er half uithangen bijvoorbeeld ;). Ik wil hem niet de hele dag in de box leggen, maar zou ik hem nu al in een eetstoeltje met verkleiner kunnen zetten? Hij is nl heel nieuwsgierig en wil ook heel graag zitten. Of weten jullie mss andere opties waar ik hem kan inzetten? Thanks!

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Moeilijk ik heb ook nooit een goede opvolger voor de wipstoel gevonden. Natuurlijk de kinderstoel maar daar kwam hij pas in toen hij goed kon zitten. En hij kon ook zo stunten met zijn wipstoel ;) Nu hij groter is zit hij graag op een houten stoeltje aan de salontafel zijn brood te eten. maar daar is jou kindje nog te klein voor haha hopelijk krijg je goede tips!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Heb je geen stoel die je in verschilllenden standen kan zetten? Die hadden wij tenminste wel. Dan kun je em nog even in een half lig/ half zit houden.

4. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onder het koken-afwassen zette ik die van mij in de buggy bij me in de keuken vaak en dan op bijna ligstand.
    Weet niet of je er iets aan hebt.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    De kinderstoel is niet echt een goede opvolger, omdat ze hier niet zo lang in mogen zitten als ze nog niet zo sterk zijn.

Wat wij hier deden toen ze steeds meer ging zitten, was haar wat meer rechtop op de grond (op een boxkleed) lekker tegen een voedingskussen aanhangen. Als ze eenmaal zelf beter leren zitten, dan is het kussen ook een goede steun als ze om tuimelen naar achteren.

6. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi Hoi,

Wat iemand al eerder zei misschien een wipstoel die je rechtop kan zetten. Tim is nu 11 maanden en past er met zijn 10 kilo en 80 cm nog gewoon in hoor. Hij kan nu ook zelf zitten maar soms als wij boven in de studeer kamer zitten zet ik hem erbij in zn wipstoel en vermaakt hij zich prima. Verder hadden wij een eetkamerstoel van chicco die je in verschillende standen kon zetten daar heeft hij bij ons vanaf 3 maanden gewoon ingezeten dus zoiets zou je ook kunnen doen...

Groetjes Lysanne

7. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Wij hebben de kinder eetstoel van x-adventure en deze kun je in 3 verschillende standen achteruit kiepen. Zo kan hij bijna half liggend zitten (nog platter dan wipstoel zo onderhand!) Voor de fruithap ed zetten we m dan eventjes rechtop. Heerlijke stoel! En we gebruikten m al vanaf 4,5 maand!!

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Wij hebben op advies van de fysio de chicco polly erg tevreden. Kan in verschillende standen zit een verkleiner bij

Deel Deze Pagina