Iets ander materiaal ook. Ipanema zit een soort olie in verwerkt waardoor deze helemaal dubbel geklapt van worden. Ik heb zelf allleen maar Ipanema, dus of je het echt voelt in het gebruik, dat weet ik niet.
Toevallig heb ik gister de ipanema's van mijn vriendin aan gevoeld en zij mijn haviana's. Wij kwamen tot de conclusie dat de ipanema's lekkerder zitten/lopen lijkt een iets meer voetbed in te zitten en de haviana's zijn wat simpeler. Qua uitstraling vind ik de haviana's leuker/mooier. Succes!
Bekijk bijlage 503579 Ik zweer nergens bij en ben niet merkvast. Maar ik vind de Ipanama's van dit jaar leuker dan de haviana's. Het werkje op de bandjes vind ik zo leuk. Wil je effen, dan zou ik voor de goedkoopste gaan denk ik.
Grappig ik vind juist de havaianas (top) lekkerder zitten, maar de ipanemas veel mooier. Ik ben nog steeds blij met mijn roze met goudkleurig bandje van vorig jaar.
Echt wel havaianas! Ipanemas kan ik echt niet aan hebben, dat voetbed is een stuk gladder en krijg daardoor echt natte voetjes en jeuk.. ook sloegen die bij mij vaak om tijdens het lopen Ik vind ipanemas wel mooier🙈
Ipanema! Toen ik ze 9 jaar geleden zag op Gran Canaria was ik verkocht! Ze lopen super lekker en kan er lang mee doen, want ze blijven lang mooi!
Ipanema! Elk jaar minstens 1 nieuw paar en dat is nergens voor nodig want ze blijven heel lang mooi. Ik vind ze ook gewoon mooier.
Hier ook absoluut ipanema. Nooit meer een ander merk flipflop. Ze lopen geweldig en de kwaliteit is top.
Ik vond duurdere slippers altijd onzin, tot ik vorig jaar op vakantie ipanema kocht omdat mijn euro dingetjes kapot waren gegaan. Nu wil ik niet meer anders, wat lopen die dingen geweldig!