hey dames Mijn vriend en ik willen graag een kindje samen, nu ben ik al de 40 gepasseerd. Ik heb al kinderen en ben sinds de laatste aan de pil geweest. Nu sinds afgelopen vrijdag de nieuwe strip laten liggen. Nu heb ik een vaag menstruatie achtig gevoel in mijn buik. Dit was voor mijn andere kindjes het gevoel van ovulatie, maar daar is het nu toch nog te vroeg voor? Ik had altijd een cyclus waar je de klok op gelijk kon zetten, maar ja ik weet niet of dat op mijn leeftijd nog zo is. Dit kan nu toch al niet een eisprong zijn?
Dat lijkt me heel snel na het stoppen met de pil, ongeacht leeftijd . Het kan best even duren voor je weer een regelmatige cyclus hebt na het stoppen met de pil. Een regelmatige cyclus kan best met 40+. Als je zeker wil weten of je goed zit qua timing kan je ovulatietesten gebruiken. Als je zeker wilt weten of je een eisprong hebt gehad kan je erbij temperaturen. Succes!
Hoi, lijkt me vrij snel na stoppen met pil, maar alles kan. Niets is zo onvoorspelbaar als de menstruatiecylcus Ik zou het voorlopig lekker regelmatig gezellig maken met je vriend! Zelf ben ik nu 40 (en 6 mnd) en wij zijn inmiddels al ruim anderhalf jaar bezig voor een 3e. Eerste kwam via IUI. Tweede kwam spontaan binnen een jaar. Derde laat op zich wachten, maar we gaan er niet voor dokteren, het komt spontaan of het komt niet. We zijn ook ontzettend blij en dankbaar voor onze 2 jongens, maar een kleintje erbij zou me zó leuk lijken. En onze jongens ook want die hebben het er nog wel eens over samen, ze willen een zusje (dat komt omdat ze nu een jaar een klein nichtje hebben) Ze weten overigens niet dat wij nog hopen op een 3e en daar ons best voor doen
Het was dus wel mijn eisprong, gevonden met ovu testen. 5 aug posi ovu test en 6 aug mijn eisprong gevoeld Mijn lichaam heeft het direct weer opgepakt. Scheelt dat mijn pil niet zwaar was.
Dat scheelt misschien idd, alhoewel dit denk ik geen garantie is dat je cyclus nu gelijk op orde is, al hoop ik dat wel voor je. Als jouw banner klopt, gaan we nu gelijk op. Ik zit vandaag ook op cyclusdag 4 Heb vorige ronde mijn ei totaal gemist (was op vakantie en er dus niet heel veel mee bezig). Ga nu weer beter opletten. Maar ik gebruik geen ovutesten, dat vind ik zo'n gedoe. Dan ben ik er voor mijn gevoel veel te veel mee bezig.
Ik ga er ook niet echt vanuit maar afgelopen ronde ovu testen gedaan en een heel duidelijke piek gezien dus ik vermoed van wel
Zou wel heel fijn zijn! Succes in ieder geval met zwanger worden. Hoop dat het bij jou sneller gaat dan bij mij. Ik zit inmiddels in ronde 20
Ooohhh jeetje zoveelste ronde al? Hoop voor je dat het nu een keer raak mag zijn Mss ovu testen een goed idee, kost niet veel tijd en zijn goedkoop bij action en werken goed Ik vind het in ieder geval makkelijk en afgelopen ronde helemaal om te kijken of mijn lijf het nog deed
Heb ik inderdaad een aantal rondes gebruikt, begin dit jaar. Maar ik moet er dan zo'n erg in hebben dat ik op bepaalde tijden moet testen, niet teveel drinken en niet te vaak plassen (en ik moet echt heel vaal plassen) dus dat vond ik niet erg fijn. Ik ben er toen wel achter gekomen dat mijn eisprong een dag of 2 na het vruchtbare slijm was, dus vanaf toen wat langer doorgegaan met het erg gezellig te maken, maar tot nu toe zonder effect. Dus we blijven proberen, maar niet al te krampachtig, want het moet ook wel leuk blijven. Tja en als het bij ons bij 2 blijft dan is dat zo en dan is het ook goed.