Kruidvat ovu-testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamaVanDaan2010, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanDaan2010

3 okt 2011
    14
    0
    0
    Hoi!

Iemand al ervaringen met Kruidvat ovu-testen? Zou graag jullie ervaringen van willen weten.

Liefs!

2. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Hoor alleen maar slechte dingen....vals positief blijvende testen etc...dus ik zou ze niet halen.

Kan je sensitest aanbevelen (ff googlen)

3. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik heb ze gebruikt en mee zwanger geworden MAAR je moet ze eigenlijk heel goed kennen en meerdere cyclussen gebruiken.

Bij mij gaven ze heel de cyclus door 2 GELIJKE strepen.
    Enkel bij echt positief was de teststreep DONKERDER dan de controlestreep.
    Dit hield wel een dag of 3 a 4 aan en werden dan terug lichter.

Dus het is bij deze testen heel normaal dat je heel de tijd door 2 gelijke strepen hebt.

Ik heb deze gebruikt samen met andere om ze echt uit te testen en ze worden dus wel positief.

Succes!

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Sensitest dipsticks vind ik zeer prettig in gebuik!
    Eisprong is zeer duidelijk te vinden. Succes!

5. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik vind de dipsticks van zwanger&kids beter dan die van sensitest en volgens mij zijn ze ook nog goedkoper :D

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    effe niet over het topic
    maar jij trouwt morgen?
    alvast heel veel plezier en een dikke proficiat :)

7. MamaVanDaan2010

3 okt 2011
    14
    0
    0
    Hmmmm,

Toen ik net de douche in wilde zag ik dat er wat uitscheiding in me slipje zat. En omdat ik denk dat ik woensdag me ei heb< toch maar een kv test gepakt. De teststreep is duidelijk lichter dan de controlestreep, dus ik ga er vanuit dat het eraan zit te komen. Morgenavond weer 1, dan kan ik zien of ze werken, want dat zou de testtreep donderder moeten zijn!

Bedankt voor de reaties iig!

Liefs

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik zou ze toch de deur uit doen en zw&k testen (dipsticks) in huis halen... niet alleen goedkoper, maar ook duidelijker.

9. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    #9 Thauma, 11 okt 2011
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
    Bij de Kruidvattesten had ik ongeveer 3 weken per maand een duidelijke positieve test, waarvan ongeveer anderhalve week een dikke, duidelijke streep. Totaal onduidelijk wanneer nou mijn eisprong kwam.
    Ik ben sinds gisteren aan de test van zwanger&kids, maar daar kan ik denk ik pas over een paar dagen wat van zeggen. Ze zijn in ieder geval niet duur en je hebt ze binnen een of twee dagen al in huis.
    Ik ben wel heel benieuwd of er ook meiden zijn die bij de zw&k ook steeds vals-positief testen, zoals bij de kruidvattesten.

Deel Deze Pagina