Ook wij zijn na de 1e IUI ineens zwanger. Nooit gedacht wel gehoopt. Nu wilde ik vragen of er nog meer meiden zijn die er moeilijk van kunnen genieten? Ik zit mezelf helemaal gek te maken. Ik word niet goed van mezelf. Vannacht ook niet kunnen slapen van de buikpijn dus het wordt er allemaal niet beter op zo op deze manier. Ik ben ontzettend blij natuurlijk. Ook dat we na 1.5 jaar uit de MM weg zijn maar zoveel angst is volgens mij ook niet goed meer. Graag tips hoe hiermee om te gaan
Gefeliciteerd!!!!!!!! Ik ben ook steeds heel zenuwwachtig geweest in mijn zwangerschappen. Blij, opgewonden, bezorgd, bang dat het mis ging, alles passeerde de reveue. Ik voelde mijn hart ook vaak snel kloppen, en dacht: "dit kan nooit gezond zijn". Toch nog nooit een miskraam gehad en twee flinke gezonde jongens.
gefeliciteerd!!!!! iedereen is bang en onzeker in het begin.. dat is niks geks, dat hoort er bij. maar snap het heel goed als je al zo veel geduld heb moeten opbrengen om eindelijk zwanger te zijn hoor! probeer te vertrouwen op je lichaam en geniet.. al is dat makkelijker gezegd dan gedaan..
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik snap dat iedereen inderdaad in het begin een bepaalde angst heeft of alles wel goed gaat. Mijn man zegt heel dapper dat je er gewoon vanuit moet gaan dat het allemaal goed gaat maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Eerst de echo maar afwachten op 6 april!
tot een week of 10 ben ik wel wat bang geweest. Elke keer bij het afvegen kijken of er geen bloed was, elk pijntje 3x erger voelen dan dat het was etc. Pas na die 10 weken kon ik gaan genieten..
gefeliciflapstaart. Onzeker zijn we allemaal, en helaas kan alleen jij van binnen jezelf rustig houden....