Hoera zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door coontje, 19 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coontje

coontje Lid

19 mrt 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook wij zijn na de 1e IUI ineens zwanger. Nooit gedacht wel gehoopt. Nu wilde ik vragen of er nog meer meiden zijn die er moeilijk van kunnen genieten? Ik zit mezelf helemaal gek te maken. Ik word niet goed van mezelf. Vannacht ook niet kunnen slapen van de buikpijn dus het wordt er allemaal niet beter op zo op deze manier.

Ik ben ontzettend blij natuurlijk. Ook dat we na 1.5 jaar uit de MM weg zijn maar zoveel angst is volgens mij ook niet goed meer.

Graag tips hoe hiermee om te gaan

2. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!!!!!!:D

Ik ben ook steeds heel zenuwwachtig geweest in mijn zwangerschappen.
    Blij, opgewonden, bezorgd, bang dat het mis ging, alles passeerde de reveue. Ik voelde mijn hart ook vaak snel kloppen, en dacht: "dit kan nooit gezond zijn".
    Toch nog nooit een miskraam gehad en twee flinke gezonde jongens.

3. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Super gefeliciteerd en geniet ervan:)

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    gefeliciteerd!!!!!

iedereen is bang en onzeker in het begin.. dat is niks geks, dat hoort er bij.
    maar snap het heel goed als je al zo veel geduld heb moeten opbrengen om eindelijk zwanger te zijn hoor!
    probeer te vertrouwen op je lichaam en geniet.. al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.. ;)

6. coontje

coontje Lid

19 mrt 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik snap dat iedereen inderdaad in het begin een bepaalde angst heeft of alles wel goed gaat. Mijn man zegt heel dapper dat je er gewoon vanuit moet gaan dat het allemaal goed gaat maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Eerst de echo maar afwachten op 6 april!

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    tot een week of 10 ben ik wel wat bang geweest.

Elke keer bij het afvegen kijken of er geen bloed was, elk pijntje 3x erger voelen dan dat het was etc.

Pas na die 10 weken kon ik gaan genieten..

8. cerinety

cerinety Niet meer actief

gefeliciflapstaart.
    Onzeker zijn we allemaal, en helaas kan alleen jij van binnen jezelf rustig houden....

Deel Deze Pagina