ja danjo! Oh meid eindelijk! Ik heb de rode loper bij zwanger na een miskraam al voor je uit gelegd! EINDELIJK! Ik ben zo blij voor jullie! echt!
DANJO..... Wat lees ik nu?! Je bent weer zwanger! En het gaat goed! WOW! Ben heel blij voor je! GEFELICITEEEEEEERD!
\/ Whoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee meis owh wat ben ik blij dit berichtje te lezen,ik ben echt zoooooo blij voor jullie en jullie hebben het hartje zien kloppen waaaauw meis, dikke knuffel
Wat een fantastisch nieuws! Het is jullie zo gegund! Een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst en ik zie je bij de oktober2009-mama's .
HARTELIJK GEFELICITEERD! Zoooooo lang op moeten wachten! Wat ontzettend fijn dat het hartje mooi klopt! Heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes met je zwangerschap en dat je maar een gezond frummeltje op de wereld mag zetten over een maandje of 7 Liefs Tezzz
Jaahaa Danjo! Nu dan ook bij dit topic! Vond het stiekem mooi bijzonder dat ik het al wist...hihihi Een hele, dikke dikke proficiat meid! En dat met zo'n mooie echo met een kloppend hartje! liefs
He meid, Ook hier een dikke proficiat! Geniet er lekker van! Er komt gewoon een mooi gezond kindje in oktober! Liefs!
Danjo, van harte meid. Ik ben echt heel erg blij voor je. Ik weet nog dat wij samen zwanger waren in (even denken hoor) sept. 2007. En nu volop genieten meid. liefs bahar