Gefeliciteerd! Wat super! En al een mooi kloppend hartje gezien, wat goed! Volgens mij las ik een tijdje terug in je onderschrift dat jullie even pauze hadden... en nu las ik net opeens in je onderschrift dat je zwanger bent! Echt super! Ik hoop dat je een mooie zwangerschap hebt!
Bedankt meiden en idd er stond een tijdje rust Had zelf niet verwacht dat het allemaal zo snel ging na een mk
Danjo, wat een geweldig nieuws hoor ik van Sam! Gefeliciteerd meid, je hebt hier zo lang op gewacht. Ik ga voor je duimen dat dit kleintje gezellig een aantal maanden bij je blijft en je het dan in je armen mag houden. Eindelijk! Liefs, Natas.
JEUH! MIEN VRIENDINNE IS ZWANGER! we blijven positief! Over 7,5 maand heeft ons mannetje er een speelvriendje bij! we zijn super blij voor jullie! hele dikke kus, Bas, mandy en Danaé
Oh Danjo wat geweldig en een kloppend hartje. Ik ben super blij voor je en duim voor een prachtige zwangerschap voor jou.
Hey Danjo, Gefeliciteerd meid. Wat geweldig nieuws. Geniet van je zwangerschap. Een hele fijne tijd gewenst. Liefs Hummel.
Hey Danjo, Wat super joh dat je zwanger bent en dat kloppende hartje maakt het natuurlijk helemaal mooi! Geniet lekker van dit geweldige nieuws. liefs vruchtje