Hoi Allen, Nou mag ik ook hier een berichtje plaatsen want.... ook ik ben zwanger! vanochtend getest en twee duidelijke blauwe streepjes de zenuwen gieren door mn lijf. Zit aan van alles te denken, wat we allemaal moeten regelen etc. maar droom ook heel veel weg. En dan denk ik weer, ok ok ik ben zwanger. Eeuh niet meer drinken, roken etc. Dat gaat lukken, eeuh euuh, wat mag ik nou wel en niet en wanneer ga ik het vertellen en en en......... t is zoooooooo spannend allemaal. Liefs Nanna
Lieve Nanna, Ik heb vanmorgen ook een test gedaan en......................YES IK BEN ZWANGER! (het was nog een lichte streep, maar duidelijk een streep aanwezig) We zijn precies even ver. Meid geniet ervan en gefeliciteerd! Liefs Vanessa
Hoi Nanna, Gefeliciteerd. Heb zelf ook een test gedaan en ben ook zwanger. Geniet ervan. Liefs Vanessa
Bedankt voor al jullie felicitaties! Mn mannetje was ook erg onder de indruk hihi Ik denk dat ik nu 4 weken en 2 dagen zwanger ben. Ga morgen maar eens de dokter bellen of de verloskundige. Ik weet eigenlijk niet wie ik moet bellen...mmm iemand tips? En wat gaat er dan gebeuren? Voor alle andere meiden die in verwachting zijn; ook van harte gefeliciteerd! Liefs nanna
oja, we konden het nog niet zo goed geloven dus zijn we vanochtend giechelend naar de dienstdoende apotheek geweest om nog een test te kopen. En hoera weer 2 streepjes. Dit keer iets lichter maar het was ook niet met ochtendurine, maar de streep stond er!
Hee Nanna, Gefeliciteerd hoor! In principe hoef je niet meer eerst de huisarts te bellen, je kan ook gelijk een afspraak maken bij de vk.