ik wil juichen maar durf het nog niet ben zwanger heb in dec een mk gehad en alles wat ik nu voel is dood eng ik heb heel erg last van mijn darmen veel darmkrampen. heeft iemand dat ook gehad?
Titus, geweldig meid dat je weer zwanger bent. Ik ga voor je een kaarsje opsteken dat het een voorspoedige zwangerschap mag worden!
Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Ik hoop dat het goed blijft gaan dit keer. Liefs wolly
Hoi Titus, erg herkenbaar, ben ook in december gecurreteerd geworden na missed abortion. Vanmorgen positief getest! Van de ene kant denk ik, rustig aan, wacht eerst maar eens eerste controle af, maar van de andere kant... YEEEESSSS! JOEHOE! Zou het wel van de daken willen schreeuwen! Hahaha! Maar goed, rustig afwachten of deze kleine ukkepuk wel blijft in mijn buikje... :
hallo, ik heb net hetzelfde meegemaakt. Ik ben nu pas zwanger, maar 3maanden geleden een missed abortion en curretage gehad. Blij ben ik wel, maar ik denk er nog niet teveel aan. Eerst die 3maanden en dan kan ik nog 6maanden juichen! xxx
hoi titus ik weet hoe je je moet voelen heb het al 2 x mee gemaakt en dan weer die curretages ben nu in middels 15 weken zwanger en volgens de verloskundge gaat alles goed maar ben nog bang dat het fout gaat sterkte en hoop dat het lukt
Hey titus! Ik ken je nog van de NOD lijst, wat fijn dat je nue weer zwanger bent! Ben blij voor je meid!