Cyclus dag 26 van 34 en nu gebeurt er dit

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door JosjeM, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal, beetje een gekke vraag. Ik heb rond 16/17 juni mijn eisprong gehad denk ik. Ben al die tijd door gegaan met ovulatietesten. En op cyclus dag 22 was de teststreep bijna niet aanwezig en nu lijkt die weer op te lopen. Vandaag is die van bijgevoegde foto waar de test alleen opstaat.
    Normaal blijven de testen bij mij wit of een heeeel erg licht streepje.
    Snap nu dus niet zo goed wat dit is. Wie helpt mij uit de brand!

De andere twee foto's zijn vrij vluchtig genomen en nu lijken de strepen niet zo duidelijk op te lopen.

Bijgevoegde bestanden:

2. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Heb je een zwangerstapstest liggen? :)

3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ze zijn niet positief dus het zegt niks.
    LH is je hele cyclus aanwezig en de ene dag in hogere concentratie dan de andere dag dus het is normaal dat je testen schommelen.

Zwangerschapstest zou ik niet doen. Mocht je zwanger zijn dan zou een ovulatietest positief moeten zijn.

Als je er vanuit zou gaan dat je ei gesprongen is op de 17e dan zou je nu pas 6dpo zijn en kan een zwangerschapstest ook nog niet positief zijn.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Welke test was volgens jou positief??

Ik kan niet zien wat 15 juni was namelijk (ga er vanuit dat je op die dag een posi ovu had omdat je spreekt van ei op 16-17 juni).

Ik vind geen van je ovulatietesten positief namelijk.
    Ook die van cd 18 niet (dat is volgens mij 15 juni).
    Dat zou betekenen dat je nog geen eisprong hebt gehad en dat die nog moet komen.

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dit dus,er zit geen positieve bij.

6. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Misschien niet duidelijk op de foto, de kleuren zijn gelijk bij die van 15 juni. Dat of donkerder is toch positief?
    Heb daarvoor veel rekbaar slijm gehad. Mijn cyclus is tussen de 28 en 34 dagen. Dus heb wel een lange periode (en nog steeds) om de dag seks.
    Ik temperatuur nog niet, dus ik weet ook niet of mijn ei daadwerkelijk is geweest. Daarom zeg ik ook dat ik denk dat rond 16/17 juni mijn ei is geweest. Op andere ovulatietesten reageer ik niet zo goed, de sensitive (met het groen) blijken beter te werken voor mij. Het is nog een heel gedoe, zelfs gedachten dat ik misschien wel te weinig LH aanmaak en misschien geen ei kan hebben daardoor. :(

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vind die van 15 juni (de bovenste groene) niet positief. De linkerstreep is lichter dan de rechterstreep en links is de teststreep.

8. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    #8 JosjeM, 26 jun 2017
    Laatst bewerkt: 26 jun 2017
    Volgens mij ben ik vandaag ongi geworden, vroeger dan gedacht.. niet alleen bij afvegen. Kwam totaal onverwacht, normaal heb ik heftige rugpijn en beetje krampen in de buik. Het leek ook wel echt op menstruatiebloed, dus het zal vast ook geen innestelingsbloeding zijn. Daar ga ik maar van uit.
    Nu heb ik dus niet getemperatuurd op mijn eerste cyclusdag. Dan gewoon morgen maar?

Deel Deze Pagina