hoe vaak fles?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door anno103, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoe vaak geven jullie een fles
    wel bv

onze jongste dochter begint steeds moeilijker te doen
    huilen en uiteindelijk 50cc drinken
    eerst dronk ze makkelijk 100, vorige week

xxxxxxxxxxxxxxxx

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Eerst 2x per week maar toen ze begon te miepen zijn we naar elke dag gegaan. Duurde een paar weken voor ze het weer zonder morren opdronk.

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.024
    6.768
    113
    zuid-holland zuid
    ons kindje begon rond 3,5 maand ook moeilijk te doen, toen zijn we ook dagelijks gaan oefenen

4. wij hebben idd gisteren ook besloten om het dagelijks te gaan doen
    ze heeft gisteren uiteindelijk wel haar flesje leeg gedronken
    nog 3 weken en dan ga ik weer werken en dan krijgt ze ook vaker de fles dus dat zal wel schelen

thx voor de reacties

xxxxxxxxxxxxxxxx

5. fafje

fafje Niet meer actief

heb het een hele tijd dagelijks of om de dag gedaan...aangezine ik elke avond kolfde voordat ik ging slapen...toen hij ineens rond 3,5mnd een sprong had en ik een bv dip...wilde hij weer nachtvoedingen en toen heb ik het 2 weken niet gedaan...

ineens ging ie weigeren, toch weer elke dag aangeboden en nu drink ie heel goed...dus vanaf nu doe ik het ook weer elke dag ...al is het maar 50 cc

6. nou net weer een fles geprobeerd en het stomme is bij mijn man doet ze dus moeilijk, huilen enz
    en bij mij pakt ze hem zo.
    maar ja ze moet natuurlijk ook flessen/eten accepteren van anderen.
    gisteren dronk ze met veel moeite 50cc bij mijn man en 40 cc rustig bij mij
    we blijven dus maar flink oefenen
    bah en ik vind kolven niet leuk

xxxxxxxxxxxxx

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.472
    113
    Heb je al eens een andere fles geprobeerd? Mijn dochtertje weigerde alle flesjes, maar uit de breastflow dronk ze zonder problemen.

8. nee niet geprobeerd, we hebben avent flessen en die pakte ze eerst zonder problemen.
    en dan zou ze die fles bij mij toch ook niet moeten accepteren als het aan de fles lag?

xxxxxxxxxxx

9. fafje

fafje Niet meer actief

ja dat was hier dus ook, bij papa ging ie met de speen spelen wegduwen en bij mij dronk ie em wel...eerst ging ie 10 min weigeren/protesteren...en dit duurde elke dag steeds korter..en nu pakt ie em weer meteen..

maar ik hou em niet tegen me lichaam aan..anders zoekt de borst...

ik laat em altijd tegen de binnekant van mn been leunen...
    heb het trouwens ook vanuit de box geprobeerd, lukte ook

en heb ook bij mij laten aanhappen, en de tsr kotm dan niet direct...en hij wordt altijd even ongeduldig en laat dan los, dat moment dee dik het flsje...en ineeens dronk ie wel

10. ja ik hoop ook dat ze steeds beter weer gaat pakken, komt vast wel goed, hoop ik haha
    onze eerste was een flesweigeraar en dat wil ik echt niet meer

xxxxxxxxxxxxx

11. het begint hier dus steeds meer op weigeren te lijken
    nu wilde ze zelfs bij mij de fles niet drinken
    waarom heb ik van die eigewijze dochters

xxxxxxxxxxxxxxx

12. hoera, vanmorgen bij mijn collega (kdv) wilde ze wel drinken en dronk haar fles leeg, we blijven nu elke dag de fles aanbieden en hopelijk zet ze het nu zo door!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina