Hoi, Op mijn enkel heb ik een klein vlindertje en ik wil er graag een nieuwe vlinder overheen laten zetten. Nu heb ik 4 foto's van wat ik een mooie style vind maar ik twijfel heel erg. (Heb nog geen afspraak ofzo hoor ) Voor welke zouden jullie gaan en waarom?
Ik vind de eerste het mooist . Ben niet zo gek op gekleurde tattoo's. Maar moet zeggen dat ik de 4e wel mooi realistisch vind.
Een ontwerp laten maken met wat jij de mooiste kenmerken van iedere tattoo vind. Ik weet niet of deze tattoos speciaal zijn ontworpen voor deze mensen, maar een tattoo tot in detail laten kopiëren vind ik not done. However, ik vind tattoo 3 qua stijl het mooist.
Ik vind nr 4 het mooist, ik hou wel van dat realistische.. Maar idd zoals dinges zegt dan wel even op zoek naar een goede artiest
10000% zeker nr 4! ik hou van realistisch en geen geplakt of duidelijk getekend plaatje. Helemaal mijn smaak dus ik zeg 4
Veel nummer 1 en 4 zie ik. Ik neig zelf ook naar nummer 1 en 4. Van de week even langs de tattooshop en zien wat ze voor mij kunnen betekenen.