Ondanks dat we er al sinds April 2013 mee bezig zijn, toch nog onverwachts. Elke maand als ik ongesteld werd, zo teleurgesteld want dan had ik toch wel weer het gevoel dat het misschien raak was maar helaas. Afgelopen maand hadden we er ons bij neergelegd dat wij misschien geen kindje zouden kunnen krijgen, niet iedereen mag dat wonder meemaken! Dus toen Frank (mijn man) afgelopen vrijdag vroeg of ik al ongesteld geworden was reageerde ik dus ook heel erg nuchter van nog niet maar zal zo wel komen. Verder niet over nagedacht en zondagmorgen toen ik opstond dacht ik, och doe voor de gein eens een test want was nog niet ongesteld. Ja dus! Ineens stonden er 2 streepjes! Ik moest er echt mee lachen en zei nog tegen Frank, kijk nou eens, zou ik iets fout gedaan hebben haha. Hij schoot in de lach en zie ook, wat wil je daar nu fout aan doen, in een potje plassen en dippen met dat stokje. Nog steeds geloofde ik er niks van en 1 uur later nog eens een test en weer 2 streepjes. Langzaam begon het door te dringen maar toch halsoverkop naar de stad, ik denk, ik moet een Clear Blue test hebben! Snel gehaald, kon niet wachten tot thuis dus hup naar een openbaar toilet. Nou iedereen weet hoe die eruit kunnen zien! Ik denk maar daar ga ik echt niet op zitten! Met heel wat gekke capriolen om die test goed te doen maar vooral NIET op die wc-bril te gaan zitten en ook nog eens mijn kleding droog te houden, het zweet brak me ervan uit. Na een kwartier was alles gelukt en binnen 1 minuut stond ook op het schermpje van de Clear Blue test Zwanger!!! Ik al lachend en half gillend van die wc afgerend met die zwangerschapstest in mijn handen door een druk winkelcentrum naar Frank toe die natuurlijk bij de Mediamarkt naar binnen stond te kijken (mannen hè!). Die mensen moeten ook wel gedacht hebben wat een halve garen maar dat boeide me op dat moment echt niks meer! We zijn dus zwanger, 26 Maart uitgeteld en hebben zaterdag 16 Augustus de 1ste 8 weken echo. Erg spannend allemaal, is voor ons beiden het eerste kindje. Hopelijk is het een plakbaby. Heb zo nergens last van alleen af en toe wat krampen en steken rond mijn baarmoeder, mijn borsten zijn een halve cupmaat gegroeid maar niet pijnlijk en ik hou enorm veel vocht in mijn voeten vast, heb van die olifantenpoten haha. Och het hoort erbij, mij maakt het niks uit als we maar een gezond kindje krijgen over een kleine 8 maanden.
Wat geweldig dat het uiteindelijk toch gelukt is. Misschien wel omdat je je erbij neergelegd had dat je waarschijnlijk geen kinderen zou krijgen. En leuk verhaal getypt. Van harte gefeliciteerd
Ja ze zeggen wel eens dat als je het loslaat je ineens zwanger kan zijn en het is werkelijk nog zo ook! Dacht dat dat zo'n fabeltje was maar de druk was weg en ineens zijn we zwanger.