Na bijna 2 jaar bezig te zijn geweest... Is het nu dan eindelijk raak voor ons 1e kindje! 3 weken geleden mijn eerste onderzoeken gehad (HSG... Wat een ramp!), en uiteraard krijg je dan de mededeling dat het binnen 3 maanden na onderzoek weleens raak zou kunnen zijn. Nou, het blijkt! 3 weken later, tegen al het geloof in, vele positieve testen! Stomme is alleen dat er bij de test bij de huisarts nog geen zwangerschap te zien was... Maar ja, de testen spreken voor zich. De eerste test was zelfs 2/3 dagen voor NOD!
Van harte gefeliciteerd!!! hier precies hetzelfde verhaal....bijna 1,5jaar bezig geweest, half feb HSG gehad (vreselijk!!) en meteen erna zwanger (zie mijn banner) Geniet ervan..soms blijkt het onmogelijke toch ineens mogelijk te zijn!
Ja, wat een verschrikkelijk onderzoek hè?! Ik vond 't echt ontzettend pijnlijk...!!! Maar ja, het is voor een goed doel geweest. Leuk, je loopt 2 weken op me voor!
nou indd, het is dat ik steeds 'ons doel' voor ogen had, maar het deed wel even heel erg veel pijn ja. Maar snel weer vergeten en nu lekker genieten