Hey meiden, Sinds vorige maand zijn mijn vriend en ik weer begonnen voor een 2e wondertje. Ons eerste kindje is eind oktober 2011 plotseling overleden bij 24 weken. De wens om een gezond kindje te krijgen is toen alleen maar groter geworden. Gisteren heb ik getest en ik ben weer zwanger! Kan het bijna niet geloven en durf nog niet heel blij te zijn. Het is nog zo pril en er kan nog van alles gebeuren. Hopelijk snel een echo met een mooi kloppend hartje. Het zullen sowieso hele spannende maanden worden. Liefs Vlinder
Wauw meis van harte gefeliciteerd !!! Het zal moeilijk zijn maar probeer positief te denken nu komt het helemaal goed...
Gefeliciteerd!! en probeer er toch van te genieten! Ook ik heb na veel tegenslagen net vanmorgen positief getest grxxtjes!
Van harte gefeliciteerd! Ik duim voor een goede zwangerschap en dat je over ongeveer 9 maanden een gezond kindje in je armen mag houden.
Wat gaaf, jij bent ook zwanger! Van harte gefeliciteerd. We gaan voor gezonde baby's in november! Ok?
Bedankt voor jullie lieve reacties. 11 april heb ik de eerste echo. Nog even wachten dus... Jel: Daar gaan we voor! Ben in november jarig, dus het zou een super kado zijn!
Wow meid wat een supernieuws! Wanneer ben je uitgerekend? Ik hoop zoo voor je dat alles lekker goed blijft gaan deze keer.. en steek me ajb aan met het zwangervirus O enn gefeliciteerd natuurlijk!
Babyengel: Ik ben 21 november uitgerekend (volgens mijn eigen berekening). Ik ga flink strooien met HCG, dus goed vangen he
Ik zou je iets sterkers vertellen. Manlief is 4 november jarig, ik 5 november, en ik ben 6 november uitgerekend. Dat zou zeker een mooi cadeau zijn. Helemaal geweldig!