Maagzuur

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 25 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik weet dat maagzuur een kwaaltje is tijdens de zwangerschap, maar meestal pas na 20 weken.
    Maar ik heb nu 2 dagen ontzettende maagzuur. Het brandt zeg maar in mijn keel... Kan het nu ook al wat met de zwangerschap (eventueel) te maken hebben :(:
    Het is wel vervelend zeg :(

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hey hoi,

Toen ik in februari zwanger was ,had ik een week na ovulatie ook last van maagzuur.
    Na de miskraam was het maagzuur ook weg.
    Dus het kan wel bij prille zwangerschap horen.
    succes!!

groetjes Pientje

3. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Toch wel dus??? Wauw laten we het hopen, want dan vind ik het ineens niet meer zo erg ;) :D

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    haha, ooievaar, je bent wel erg onzeker he, de laatste paar dagen.

mijn ervaring is dat het altijd 2 kanten op kan blijven gaan,ben zo iemand die de bijsluiter leest en dan ook alle symptomen er bij krijgt. (lees ik het niet, heb ik nergens last van,haha)

heel veel sterkte!

5. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik wist eerlijk gezegd niet dat je dat gevoel al zo vroeg zou kunnen hebben. Maar ik heb er het meest last van als ik mijn dochter optil of ik raap iets van de grond. Ik zat al te denken dat mijn eten niet goed was gevallen, maar ja na 2 dagen moet het toch eens over zijn??

6. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ja als het van je eten komt had het al weg moeten zijn. Het gaat er steeds beter voor je uitzien he!?
    Zelf heb ik ook wa last van oprispingen maar niet zoals bij jou.

7. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja ik zit nu dus aan een boterham met mijn dochter (die wil niet slapen :( ) maar ik heb er boter en boterhammenworst op en het brandt gewoon in mijn keel :confused:

Ik hoop echt dat het erbij hoort.. Moet ook zeggen dat ik behoorlijke eetbuien heb. Dus misschien daarom die maagzuur??

Deel Deze Pagina