Jaaaa, heb mijzelf gekrengt! hhihih

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miekie82, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Zo miek was vandaag weer in een goede bui..ahum! Dacht laat ik eens kijken naar mijn kledingkast, en dan vooral naar de kleding die erin ligt...

Ja ja raden jullie het al....
    Moest natuurlijk weten in hoeverre mijn broeken en shirtjes nog aangingen (ja weet het 37 weken! haha), maar tuurlijk, dat kan ik wel vergeten! 2 broeken gaan nog over mijn kont, mis alleen 15 cm stof om ze dicht te doen! En de rest, nee die komen niet hoger dan halverwege mijn bovenbenen! En shirtjes? Vind ze allemaal niet leuk meer! armen passen net aan door die op eens wel erg kleine gaatjes! En mis 20 cm! hahahahaha

Moest er ergens wel om lachen, sta ik daar voor de spiegel, broek op half 7, 37 weken zwanger en het maar raar vinden dat mijn broeken niet passen!

Herkenbaar? Vragen jullie je ook wel eens af of jullie ooit weer je eigen vertrouwde kleding aan kunnen? Vooral broeken worden een probleem, want die bovenbenen van mij die zijn ook ernstig dik geworden!
    Zal toch zonde zijn als ik al die mooie kleertje weg moet gooien!

kus miek...

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heeeel hard gaan trainen (ruim) na de bevalling.
    Dat je daar zin in hebt zeg, voor de grap kijken hoe krap je kleren zitten ;)

Ik vind shoppen al een drama...het uitzoeken niet maar het passen in de overvolle H&M (bijv.).
    Maargoed, jij hebt je weer even vermaakt ;)

3. Esma

Esma Bekend lid

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl herkenbaar. Maatje 36 lijkt wel een kindermaat. Ik heb al mijn kleren in een andere kast gedaan, maar kan het niet laten om zo nu en dan er in te neuzen en toch wat uit te proberen, maar helaas.... broeken komen tot mijn knieen, t-shirts komen net onder mijn borsten en alles zit zo strak, lijk wel een worst :oops: voooral nu met die opgezwollen voeten en handen.

Maar ben vast besloten om na mijn zwangerschap er wat aan te doen :). Dus die kleding doe ik niet weg, zodat ik gemotiveerd blijf :)

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

mmm, krijg opeens zo'n zin in milkshakes...

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Haha, ook ik kijk met argusogen naar dat maatje 38 spijkerbroek, die een paar maanden geleden nog probleemloos dichtging... :(
    Ook ik ben vastbesloten om daar ooit weer in te passen, maar ik ben niet van plan om als een idioot te gaan lijnen zodat ik binnen een maand weer op mijn oude gewicht ben!
    Je moet je lijf ook de tijd geven om te herstellen, ik ga ervan uit dat het minstens een half jaar duurt voordat alles weer een beetje bij het oude is, dan kan het altijd meevallen.

Groetjes, Anakin.

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik ken het, heb het zelf ook gedaan voor de grap, sommige kreeg ik echt niet over m'n heupen heen.
    Maar met heupbroeken, gaat het na een aantal maanden wel weer goed, dan pas je er wel weer in.

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik heb ze maar ver weggestopt. Kan er nog niet naar kijken hoor. Denk dat het nog wel een paar maanden gaat duren voor ik daar weer in kan.

Maar ik heb er wel een beeld bij .. haha

8. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Heb ik ook gedaan toen ik zwanger was van mijn dochter, puur voor de lol! Zelfs mijn trouwjurk voor de gein aangedaan (nou ja.. aangedaan?) Maar ik was redelijk snel (vlgns mij na een week of 3) na de bevalling weer op maat.. Was dan ook maar 10 kilo aangekomen.
    Nu ben ik dikker maar minder zwaar.. ik ben zeer benieuwd wanneer ik mijn oude (vooral) broeken weer aankan! Niet dat het een ramp is hoor, dat ik mijn broeken niet aankan, maar toch.. mijn buik jeukt!

9. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    :) :) :)
    Ja idd heel herkenbaar. Ik probeerde het pas geleden ook nog, maar zelfs shirtjes willen niet meer mee.
    Is ook niet gek aangezien ik maat 34/36 had voor de zwangerschap en dat zat al aardig krap (moest eigenlijk een maatje groter gaan aanschaffen, dat zijn er ondertussen iets meer geworden).

Liefs,
    Duveldraakje

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik sluit me hier helemaal bij aan!

11. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    hahahaha, lieve Miek! Wat doe je jezelf toch weer aan. Grapjas!
    Als mijn beeb geboren is en je gewicht is nog niet goed, sleep ik je wel mee naar de sportschool!
    Geniet nog maar even van je bolle lijf, want nog ff en dan is het allemaal alweer voorbij!
    Liefs, Maartje

12. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik heb het omgekeerde, ik pas nog wel in mn broeken met een stiek erin uiteraart met een knoop zit niet lekker maar pas er wel in :) ...en mn shirtjes, ja ik denk dat niemand dat gaat lukken haha

Maar ik kan straks met een beetje geluk nieuwe kleren shoppen omdat ik afgevallen ben ;) mag namelijk wel...maar ik bereid me ook voor op een trainingsprogramma vor de zekerheid om idd teleurstellingen te voorkomen!

succes iedereen!

13. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hahaha fijn he, allemaal in hetzelfde schuitje!

We moeten maar gewoon afwachten in hoeverre alles weer een beetje op zijn plekje komt!
    Jullie hebben het over maatje 36/38..ik had al maat 40 (wel 1.80lang) dus wil eigenlijk niet groter! Maar wat niet anders is is niet anders! In overleg met fysio, ga ik begin aug. pas beginnen met echt sporten, eerste 2 maandjes mijn lijf heeeel veeel rust en tijd geven om te genezen!

Ach zo had ik weer wat te doen he tijdens mijn verlof...de badkamer, keuken, woonkamer etc. waren al uitgebreid gesopt...Mijn mannetje lag in een deuk toen ik het vertelde...het enige wat die zei: ach ja, hoe kan je verwachten dat je 17 kilo extra in dezelfde kleren kan proppen! mmmm, ja en eigenlijk, moest ik hem daar 100% gelijk in geven! (wel met moeite hoor! hahahaha)

O enne..schoenen? zelfde probleem, die olifante pootjes van mij passen niet meer in schoenen, wordt wat metd ie voorspelde regen volgende week..dat wordt spetteren met mijn slippertjes! hihihihihihihihihihihihihihi

He enne..tuurlijk komt alles goed, anders zouden er alleen maar dikke mama's bestaan!

kus miek

ps: Maartje..lach jij maar...straks als we lekkerrr in jouw strandhuisje zitten he...dan lach ik jouw uit! hihihi Ben jij bol.com met dikke olifante pootjes! :)

14. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik heb idd laatst ook gepas en kon mijn broek gewoon omhoog krijgen. Maar niet dicht natuurlijk \:D/
    Hoop dat alles snel weer wat bijtrekt. Gaan n.m. trouwen in september, en tja wil er dan toch weer beetje strak bijlopen.

15. Sijke

Sijke Bekend lid

hallo,

heel herkenbaar, ik heb ook al nieuwe schoenen moeten kopen, pas zowat mijn normale schoenen niet meer, vooral 's avonds krak ik daar uit. Dus nu maar 2 paar sandalen aangeschaft die wat groter en niet te duur en toch leuk zijn!

groetjes,

sijke

16. Niet meer actief

hahahaha hier zit nog zon muts die dat dus ook heeft gedaan... ik heb 2 spijkerbroeken nog overgehouden in de kast en de rest op marktplaats verkocht... zijn tegen de tijd dat ik ze weer aankan uit de mode! hihi....

Niet dat ik die spijkerbroeken aan kon hoor.... kwam ook zeeeeer veel stof te kort... maar goed. Ik gebruk het maar als vergelijkingsmateriaal van kom op meid... je moet nog effe e ndan kan je ze weer aan hahahahahha

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Had ik ook, viel wel gruwelijk tegen bah.. Ik had wel verwacht dat t nog niet paste maar dat t zò erg met me gesteld was :( :)

18. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    haha, ik pas nog wel in mijn shirts maar mijn broeken is een ander verhaal pfffff :(

19. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik zou er heel wat voor over hebben om mijn kleding niet meer aan te kunnen door zo'n prachtige reden.... :)

20. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    HiHi, gieren, lachen, brullen. Ik dacht gisteren om ook een andere zomerbroek aan te trekken. Vorig jaar zat hij nog erg ruim om mijn buik. Je raad het al, tuurlijk paste hij niet meer dicht. Gek he?

Deel Deze Pagina