JAAA ik ben zwanger!!! Moeilijk te bevatten, omdat het zo snel is, maar ik ben superblij! Gisteren was mn NOD, gelijk getest en een dikke dubbele streep. Vandaag nog een keertje en weer 2 strepen! Het lijkt er toch op dat het ECHT is! Zometeen maar eens de huisarts bellen, want hoe nu verder???? Is ook nog maar mn 1e keer Ik ben iig superblij!!! PS Weet iemand waar ik de aprilmama's meekletsclub kan vinden???
Gefeliciteerd! Dat is mooi nieuws. Ik heb ook bijna gelijk de huisarts gebeld en een afspraak gemaakt toen ik zeven weken was (onze huisarts doet zelf bevallingen). Dus waarschijnlijk nog even wachten. Geniet ervan!
Gefeliciteerd!!!! hier zijn de april-mama's: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/220650-april-2011-mamas.html
Dankjulliewel!!! @Mariette: Ik mag morgen komen, dus ben benieuwd, ze zullen wel bloed gaan prikken ofzo? Ik hoor het wel.Spannend! @Leliane: Thanx, ik ga gelijk kijken! @Dolfijn1982: Bedankt, en jij natuurlijk ook van harte met je zwangerschap! Klets je ook bij de aprilmama's???
Gefeliciteerd!! Wat fijn dat het zo snel gegaan is En zal je dan wel weer zien bij de april 2011 mama's
Gefeliciteerd!!!!! Ik heb alleen de verloskundige ingeschakeld. Mijn huisarts doet geen bevallingen, maar je moet hem/haar wel laten weten dat je zwanger bent. Geniet ervan!!!
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Ik mag morgen bij de huisarts komen, en dan hoor ik wel hoe het verder gaat. Dan dus door naar de verloskundige. Zo spannend!!!