Vind het wel meevallen Heb t nu geloof ik wel 30x gedaan, als ik m nu niet meer win weet ik t ook niet meer hahaha
Ik moet zeggen dat ik die vraag een beetje een instinker vind. Weet het antwoord ook niet. Aardappelroerbak idee zit erin grand itallia pasta saus ook cillit bang ook dove douche gel dito Volgens mij zit de instinker bij de laatste twee. Of de dove is geen douce gel, of de cillit bang is niet voor kalk
klopt! dove shampoo zit er wel in maar geen douchegel. ergens op de site staat het pakket samengesteld
Ik heb het spel net ook gedaan, en hij zegt dat er bij ons geen c1000 supermarkt is , dan moeten ze allemaal spontaan opgedoekt zijn als wij geen c1000 meer hebben. heb er tijden boodschappen gedaan... vreemd.. dan maar een andere in de buurt...
Ik had het spel nog niet gespeeld, maar dankzij dit topic ben ik even gaan kijken. bedankt voor de tip!
laat maar, slecht gelezen ik zie dat het de DOVE is! stom ook want je kan de produkten uit het pakket op dezelfde site bekijken en het is inderdaad Dove Shampoo voor Normaal haar.
JAAAHHHH!!!! We hebben m Ik heb ze3lf wel 30x gespeeld en 1x op mn vriend zn naam en hij wint m hoor Maargoed komt in een huis
Gefeliciteerd. Heb zelf ook een keertje meegdaan, misschien nog maar een paar keer proberen. Wie weet...
ok dan, de vraag deze week is hoeveel vierkante meters een gemiddelde c1000 beslaat...iemand enig idee???
Oh, zijn het elke week andere vragen? Ik heb het spel een x gespeeld toen de vraag was hoeveel kilo karton er was gebruikt voor alle dozen. Pffffff. Heb meteen niet meer meegedaan.
Ik kom veelal oppervlaktes tegen van of rond de 540 m2 of boven de 1000. Maar die laatste zie ik niet terug tussen de antwoorden. Die eerste wel.
waar wordt die spel dan gedaan ? www.c1000.nl? een gokje? klopt het? ik zal er zo ff naar kijkuh of het daar gespeeld word. gr