onze meid is nu bezig met het krijgen van kiezen. ze heeft dus al 4 tanden boven en 4 beneden. als ik nu haar kiesjes in wil smeren bijt me dochter heel hard en laat soms niet los!!!! dit doet echt heel erg pijn en heb gewoon echt afdrukken in mijn vinger staan. hoe doen jullie dit
Yups, hier ook op wattenstaafje. Werkt perfect. Ze vindt het ook heerlijk om er even uitgebreid op te kauwen, dus meestal geef ik haar het wattenstaafje zelf.
Absoluut wattenstaafje. Had er laatst geen bij de hand, dacht ach ff snel met mijn pink. Dat doe ik dus noooooit meer!
hier ook wattenstaafje!! ik knip ze door 2 dan kun je beide kanten gewoon 1x gebruiken misschien dat het dan we tekort is voor de achterste kiezen, maar dat weet ik nog niet hihi. isabel vind het ook heerlijk en knabbelt er nog even zelf op daarna.
ik doe het altijd met mijn vinger omdat het me lijkt dat met het wattestaafje zo weinig dentinox echt op het tandvlees komt???
ik deed het met de eerste 8 tandjes ook met een vinger. maar vorige week heeft hij me flink vast gehad, dus vanaf nu ook maar een wattenstaafje
dat valt wel mee hoor ik doe hem in dat rond gatje en dan paar keer op zn kop en dan is hij doordrenkt met dentinox, dus er komt zeker genoeg op het tandvlees dan!
ik wil niet bijdehand doen hoor, maar je kan het staafje ook aan de beide kanten gebruiken zonder hem door te knippen. gewoon, door hem om te draaien dan houd hij z'n normale lengte en kan je ook goed bij de achterste kiezen. en anders haal je gewoon het gebruikte watje eraf.
dat klopt dat kan ook maar ik weet dan niet welke kant al een keer gebruikt is dus knip ze altijd door kan ik ze daarna gelijk weggooien.
Hier ook met een wattenstaafje gedaan, maar zwaar nu bij Chamodent van VSM. Dentinox vindt ik een eng middeltje, want als het doorgeslikt wordt, kan het de boel verdoven in de keel....als er teveel doorkomt natuurlijk. Chamodent zijn ook druppel, dus gewoon in het mondje druppelen, hoef je ook niks te smeren.