hoe dentinox smeren zonder gebeten te worden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vlindermoeder, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.604
    1.062
    113
    Hier
    onze meid is nu bezig met het krijgen van kiezen. ze heeft dus al 4 tanden boven en 4 beneden. als ik nu haar kiesjes in wil smeren bijt me dochter heel hard en laat soms niet los!!!! dit doet echt heel erg pijn en heb gewoon echt afdrukken in mijn vinger staan. hoe doen jullie dit

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik doe de Detinox altijd op een wattenstaafje en smeer het dan op het tandvlees.

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Yups, hier ook op wattenstaafje. Werkt perfect. Ze vindt het ook heerlijk om er even uitgebreid op te kauwen, dus meestal geef ik haar het wattenstaafje zelf.

4. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Jep, wattenstaafje, staat op de verpakking, toch? ;)

5. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Absoluut wattenstaafje.
    Had er laatst geen bij de hand, dacht ach ff snel met mijn pink.
    :$ Dat doe ik dus noooooit meer!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hier ook wattenstaafje!! ik knip ze door 2 dan kun je beide kanten gewoon 1x gebruiken:p
    misschien dat het dan we tekort is voor de achterste kiezen, maar dat weet ik nog niet hihi.

isabel vind het ook heerlijk en knabbelt er nog even zelf op daarna.

7. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.604
    1.062
    113
    Hier
    ik doe het altijd met mijn vinger omdat het me lijkt dat met het wattestaafje zo weinig dentinox echt op het tandvlees komt???

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik deed het met de eerste 8 tandjes ook met een vinger. maar vorige week heeft hij me flink vast gehad, dus vanaf nu ook maar een wattenstaafje

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    dat valt wel mee hoor ;) ik doe hem in dat rond gatje en dan paar keer op zn kop en dan is hij doordrenkt met dentinox, dus er komt zeker genoeg op het tandvlees dan!

10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.735
    7.501
    113
    Vrouw
    ik wil niet bijdehand doen hoor, maar je kan het staafje ook aan de beide kanten gebruiken zonder hem door te knippen. gewoon, door hem om te draaien ;) dan houd hij z'n normale lengte en kan je ook goed bij de achterste kiezen. en anders haal je gewoon het gebruikte watje eraf.

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    dat klopt dat kan ook ;) maar ik weet dan niet welke kant al een keer gebruikt is dus knip ze altijd door:p kan ik ze daarna gelijk weggooien.

12. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hier precies zo.
    Nog nooit gehad dat er te weinig op zat haha en anders een 2e keer er over heen

13. Veryproudmama

Veryproudmama Actief lid

18 aug 2008
    288
    0
    0
    Hier ook met een wattenstaafje gedaan, maar zwaar nu bij Chamodent van VSM. Dentinox vindt ik een eng middeltje, want als het doorgeslikt wordt, kan het de boel verdoven in de keel....als er teveel doorkomt natuurlijk.
    Chamodent zijn ook druppel, dus gewoon in het mondje druppelen, hoef je ook niks te smeren.

Deel Deze Pagina