Ja, gaat zo snel! Ik vind het echt super leuk om al die ontwikkelingen te zien, en hoe snel het gaat. Maar nu mis ik ook wel dat hele kleine en dan zo lief slapen op mijn borst, dat doet ie al heel lang niet meer haha
jammer he haha vind het ook zo jammer dat ze al lang niet meer vredig op men borst slaapt maar helaas kun je het niet tegenhouden he ze worden gewoon te snel groot !
Ook dat moment komt weer terug. Ik vond het ook altijd verschrikkelijk dat hij niet meer zo rustig bij me bleef zitten of liggen en ik dacht echt dat ik geen knuffelkind had. Maar sinds een maand of 2 is er weer een omslag en komt ie heerlijk bij me zitten baby tv kijken of even regelmatig een knuffel geven. En ook liggen we regelmatig 's ochtends nog een half uur samen in mijn bed naar muziek te luisteren. Liedjes van beertje pipeloentje of de liedjes van de moeder en kind cd's. Heerlijke momenten zijn dat!
Oh dat klinkt wel fijn inderdaad Mijn kleintje zit zo nu en dan naast me, met iets te spelen. Maar echt knuffelen vindt hij niet leuk meer op het moment, dat komt hopenlijk weer snel! Hij houdt wel met liefde hele brabbel verhalen tegen me, en vind achterna ren spelletjes erg leuk (als 1 van ons hem vasthoud) dat is ook wel schattig