Ik zit pas een paar dagen na mijn eisprong, maar toen ik vanavond nieste kreeg ik pijn onderin mijn buik. Precies hetzelfde gevoel had ik als ik in mijn vorige zwangerschappen nieste. Maar is het eigenlijk niet een beetje vroeg voor dit symptoom? Wie had dit nog meer vóór de NOD?
Inderdaad spannend. Blijkbaar kan het dus heel goed een vroege kwaal zijn. Ik moet alleen nog even wachten... Op 4 november ga ik testen als ik nog niet ongi ben.
Ik heb het even opgezocht, maar dit symptoom had ik zelf ook bij de zwangerschap van onze oudste, maar dan vlak na NOD. (http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/13511-de-eerste-zwangerschapssymptomen-96.html) Pfff, wel spannend hoor... Ik probeer er maar niet te veel aan te denken.
Had ik ook, niet lang na m'n ei trouwens. Net als zo'n spierpijn gevoel in onderbuik bij opstaan en draaien
hallo, Ik heb dit vandaag voor het eerst gehad. Niezen en hoesten geeft enorme steken in mijn buik, ik had geen idee dat dit miss met een zwangerschap te maken kan hebben. Ik ben vanmorgen (9 dpo) getest en negatief. Afwachten dus maar weer.
Ik heb t ook! Met hoesten en niezen...op t ogenblik hoest ik steeds de longen uit mn lijf en mn onderbuik voelt nu ook echt helemaal beurs aan. Ben zo benieuwd! Als t zo is dan blijft de kleine vast goed plakken na flink heen en weer geschud te zijn geweest tijdens t hoesten. Durf nu dus ook niks in te nemen tegen t hoesten, iemand tips over wat ik wel kan gebruiken?
Ik heb daar ook last van, maar ik had echt geen idee dat het een zwangerschapskwaaltje kon zijn. Dat is, naast buikkramp, eigenlijk 1 van de enige dingen die ik merk. Maar ik ben pas net met de pil gestopt en heb dus geen idee wanneer mijn NOD is. Weet iemand of dit ook een ontpillingsverschijnsel kan zijn? Bij mij zit de pijn trouwens rechts onderin..is dat normaal?maar alleen als ik nies, of als ik snel opsta.
Wow, wist niet dat dit topic nog leefde... @ Kylie en Gerbera Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!! Geniet ervan. @ Anoniemmeisje Als je over een paar dagen nog niet ongi bent, gewoon nog een testje doen. Ik denk dat je misschien te vroeg hebt getest... @ Engeltje Geen idee wat je veilig in kunt nemen aan anti-hoest-dingen tijdens een eventuele zwangerschap. Misschien even bij de huisarts of apotheek vragen? @ Nelle Het kan ook een ontpillingsverschijnsel zijn, maar ik herkende het puur als zwangerschapskwaaltje. Bij mij was het links onderin trouwens, maar wie weet was mijn eisprong in de linker eierstok en de jouwe in je rechter... alleen een test kan iets uitwijzen. Ik duim voor je. @ Cindy (en iedereen die het ook interessant vind ) Dankjewel!! Ik ben op 30 oktober "ongi" geworden. Eerst licht, de volgende dag heftiger en gisteren ineens nauwelijks meer bloedverlies. En mijn temp blijft hoog, en ik blijf die pijnsteken bij het niezen en bepaalde bewegingen houden. Ik durf er niet te veel van te verwachten of te hopen, maar stiekem hoop ik dat het een innestelingsbloeding is geweest en geen ongi - want op deze manier kan ik het niet echt een ongi noemen...