Na 3 miskramn weer zwanger.

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Damyar, Sep 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Damyar

Damyar Niet meer actief

Februari een miskraam gehad, juli een miskraam gehad en augustus en nu weer zwanger. We hebben al twee gezonde zoontjes en willen graag nog een lief klein wondertje van ons samen. We geloven er nog steeds in en hopen dat deze kleine blijft plakken.

Vorige week een kleine week na eisprong had ik al een heeeel licht streepje. Had namelijk getest omdat ik al zo misselijk was en pijnlijke borsten en nu staat het streepje er duidelijk. Weet dat het ook een nieuw zwangerschap is doordat een bloedtest HCG 0 was en een mooie echo heb gehad van het eitje.

2. Dana

Dana Niet meer actief

gefeliciteerd :)

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

4. Tante29

Tante29 Bekend lid

Apr 29, 2008
    656
    0
    0
    Hoi Damyar,

Van harte gefeliciteerd!! Wat geweldig.
    Ik heb 2 miskramen gehad, in december en mei. En weet sinds een
    week dat ik weer zwanger ben. Ik kan het nog bijna niet geloven en vind het erg moeilijk niet te onzeker te zijn. Ik merk toch dat ik bij
    elk buikpijntje bang ben dat het weer mis gaat. Heb jij dat ook of kan je het goed van je afzetten?
    Ik wens jou een voorspoedige en goede zwangerschap toe.

Groetjes van Tante29

5. Damyar

Damyar Niet meer actief

Tante 29@ ja ik ken je gevoel, mijn miskramen waren 5,3 wk, 9,3 wk en 5,6 wk en heb tussen mijn zoons in ook een miskraam gehad bij 9,3 wk. Ik probeer het van mij af te zetten, want ik kan er toch niets aan doen al is dit natuurlijk vreselijk moeilijk.

Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap.

6. Tante29

Tante29 Bekend lid

Apr 29, 2008
    656
    0
    0
    Zijn jullie na een aantal miskramen nu bij een gynaecoloog of toch gewoon weer bij de vk?

Liefs Tante

7. Damyar

Damyar Niet meer actief

heb weer een mk gehad, ik loop bij gyn maar ook bij vk.

8. Tante29

Tante29 Bekend lid

Apr 29, 2008
    656
    0
    0
    @damyar: wat erg! Verschrikkelijk. sterkte.

Share This Page