Ik kamp met vors overgewicht, en heb veel pogingen gedaan om af te vallen die in het positiefste geval leidde tot en paar kilo eraf en veel gejojo. Ik had vrijwel geen cyclus meer en zwanger worden zou pas lukken als ik minimaal 10-15 kilo af zou vallen, bij mijn vorige zwangerschap woog ik toch 12 kilo minder. Toen maar besloten eens aan de emotionele zaken te werken die zorgen voor dat overgewicht. Ik zette met pijn en moeite het zwanger worden op een langer plan en ben met mezelf aan het werk gegaan. En nu ineens... Nu ik het niet verwacht toch veel misselijk. Bij de eerste test een vaag streepje, toen wilde ik mezelf geen hoop geven, al zo vaak teleurgesteld en me al zo vaak misselijk gevoeld terwijl er niks was... die test was vast niet helemaal goed, na 2 dagen overgeven en nog wat andere kwalen was de volgende test overduidelijk! Zwanger! ohhh ze zeggen wel: God works in mysterious ways!
Wat fijn meid! Van hare gefeliciteerd! Hoop dat het op emotioneel gebied ook wat beter gaat, dan gaan die kilo's er alsnog vanaf (in plaats van dat je bij komt van de zwangerschap)
Wauw, wat een super-nieuws!!! Toch altijd bijzonder om zulke verhalen te lezen. Heel veel geluk gewenst en vergeet vooral niet heeeeel veeeeeel te genieten!
Dank je wel! Nu inderdaad genieten... Wel een beetje spannend hoor, er kan nog zo veel mis gaan. Maar voel me flink zwanger, alles stinkt, ben moe, misselijk af en toe overgeven etc etc. Heerlijk!